چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایشگاه کتاب آینده روشن با ۱۲ هزار جلد در گچساران افتتاح شد

به گزارش کرونا از گچساران؛ حجت‌الاسلام هاشمی منش در آئین افتتاح نمایشگاه کتاب این شهرستان اظهار کرد: هفته کتاب و کتابخوانی فرصت خوبی برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ کتابخوانی است. وی بیان کرد: به وجود آوردن زمینه های پیوند و دوستی با کتاب از اهمیتی خاص برخوردار است. امام جمعه گچساران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102489
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

کرونا :

نمایشگاه کتاب آینده روشن با ۱۲ هزار جلد در گچساران افتتاح شد

به گزارش کرونا از گچساران؛ حجت‌الاسلام هاشمی منش در آئین افتتاح نمایشگاه کتاب این شهرستان اظهار کرد: هفته کتاب و کتابخوانی فرصت خوبی برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ کتابخوانی است.

وی بیان کرد: به وجود آوردن زمینه های پیوند و دوستی با کتاب از اهمیتی خاص برخوردار است.

امام جمعه گچساران با اشاره به پائین آمدن سرانه کتابخوانی در کشور تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها بر فواید کتابخوانی تاکید کردند.

حجت الاسلام هاشمی منش عنوان کرد: نقش برجسته و سازنده کتاب در تکامل فردی و اجتماعی مشهود بوده و سزاوار نیست به چنین عنصر مهمی کم توجّه باشیم و آن را فراموش کنیم.

اورنگ نارکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در این آیین اظهار کرد: نمایشگاه کتاب ” آینده روشن ” به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مرکز شهرستان افتتاح شد.

وی با اشاره به شعار آینده خوانی سی یکمین دوره هفته کتاب بیان کرد: در این نمایشگاه افزون بر ۱۲ هزار جلد کتاب با ۲ هزار عنوان در عناوین مختلف مانند دفاع مقدس، مذهبی، کودک،علمی، رمان، آموزشی، روانشناسی و غیره وجود دارد.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: برای خریداران از این نمایشگاه ۳۰ الی ۵۰ درصد تخفیف فروش در نظر گرفته شده است.

 نارکی ادامه داد: نمایشگاه کتاب آینده روشن در گچساران پس از پایان هفته کتاب و کتابخوانی نیز دایر است.

 وی با اشاره به اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است، افزود: علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه در دو شیفت صبح و عصر به مرکز شهر جنب کیوسک راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند.

آب چگونه به کام روستاییان گچساران نمی‌رسد؟
دنبال کنید

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi