شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

سپاه و بسیج پای کار آبرسانی به روستاهای محروم اردکان باشند

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تنش آبی جدی‌‎ترین مطالبه مردم اردکان است، گفت: انتظار داریم سپاه و بسیج پای کار جهاد آبرسانی به روستاهای محروم اردکان باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102447
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

کرونا :

سپاه و بسیج پای کار آبرسانی به روستاهای محروم اردکان باشند

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا دشتی اردکانی در جریان دیدار معاون عمرانی استاندار و مدیران کل آب منطقه‌ای و آبفا استان یزد، مدیرآبفا و فرماندار اردکان با سردار جمال‌الدین آبروند، فرمانده قرارگاه امام حسن(ع)، اظهار کرد: شهرستان اردکان به دلیل قرار‌گیری در پایین سطح دشت یزد- اردکان، بی‌کیفیت‌ترین و پرچالش‌ترین حوزه آبی در استان یزد را دارد.

وی تنش آبی به لحاظ کمی و کیفی را از جمله مهمترین دغدغه مردم شهرستان اردکان دانست و افزود: خرانق از توابع شهرستان اردکان، بزرگترین بخش کشور از نظر مساحت است و ثروتمندترین بخش از نظر وجود معادن، آب پایدار ندارد و باید هر چه سریعتر برای آن برنامه‌ریزی جدی انجام شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تأمین آب شرب پایدار برای روستاهای رباط پشت‌بادام، خرانق، عقدا، توت، ساغند و حاجی‌آباد مهمترین مطالبه شهرستان اردکان از مسئولان استانی و کشور است.

دشتی با بیان این‌که آبرسانی به روستاهای محروم اردکان را بدون هیچ تعارفی و با تمام ظرفیت دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: انتظار داریم سپاه و بسیج نیز پای کار جهاد آبرسانی به روستاهای محروم اردکان باشد.

سردار جمال‌الدین آبرومند، فرمانده قرارگاه امام حسن(ع) نیز در این جلسه با بیان این‌که مدیران ارشد استان یزد باید عملیات آبرسانی به روستاهای اردکان را در اولویت اجرایی قرار دهند، افزود: ما سعی می‌کنیم تا پایان هفته جاری قرارداد عملیات آبرسانی بسیج را به سپاه استان یزد ابلاغ کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi