دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آتش‌سوزی نیزارهای هورالعظیم و سوختن نیشکر علل آلودگی هوا در اهواز بود

نماینده مردم اهواز در مجلس، از آتش‌سوزی نیزارهای هورالعظیم، سوختن نیشکر در مزارع و سوختن یک محل تخلیه زباله قدیمی به عنوان منابع ایجاد آلودگی هوا در اهواز یاد کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102423
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

کرونا :

آتش‌سوزی نیزارهای هورالعظیم و سوختن نیشکر علل آلودگی هوا در اهواز بود

سیدکریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به دلایل ایجاد آلودگی هوا در حوزه انتخابیه خود، گفت: یکی از منابع ایجاد آلودگی هوا در هفته‌های گذشته آتش‌سوزی در نیزارهای هورالعظیم بود که طی نشستی که با رییس فراکسیون محیط زیست مجلس و مسئولان دستگاه‌های مربوطه داشتیم تمهیداتی اندیشیده شد تا مانع از تداوم این وضعیت شویم.  

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این منبع در روزهای اخیر شاید کمترین میزان آلودگی را بین دو آلودگی ناشی از سوختن نیشکر در مزارع و سوختن یک محل تخلیه زباله قدیمی در اهواز داشت که برای جلوگیری از تداوم آلودگی حاصل شده، با سازمان حفاظت محیط زیست مذاکره کردیم تا تمهیداتی اندیشیده شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: البته در گذشته نیز برای ممانعت از بروز آلودگی هوا در این منطقه تمهیداتی اندیشیده شده بود اما باز هم گاه شاهد تکرار بروز این مشکل هستیم کما اینکه متاسفانه این وضعیت در روزهای گذشته در حوزه سلامت باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده بود.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، در بیان برخی تمهیدات اندیشیده شده برای ممانعت از تداوم آلودگی هوا در اهواز، یادآور شد: یکی از مشکلاتی که به بروز آلودگی هوا در این منطقه دامن می‌زند ناشی از زباله‌سوزی برخی افراد در محل تدفین قدیمی زباله‌ها است که دود حاصل از آن مشکلاتی را ایجاد می‌کند و شرکت نفت برای ورود به این موضوع متعهد شده است و بخشی از کار را هم انجام داده است اما عدم تکمیل و پیگیری آن باعث تکرار بروز این مشکل شده است./

بیانیه مجمع نمایندگان یزد در محکومیت حادثه تروریستی راسک
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi