پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

احداث بزرگترین شهرک گلخانه‌ای جنوب کشور در شهرستان فسا

نماینده مردم فسا در مجلس، ضمن اشاره به احداث بزرگترین شهرک گلخانه‌ای جنوب کشور در این منطقه از اخذ مجوز برای احداث پایانه صادرات محصولات کشاورزی، کارخانه‌های کاغذسازی و صنایع چوبی و تلاش برای رفع موانع راه‌اندازی خط اتیلن مرکز به عنوان دیگر طرح‌های اقتصادی حوزه انتخابیه خود یاد کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102411
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

احداث بزرگترین شهرک گلخانه‌ای جنوب کشور در شهرستان فسا

حجت اله فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در بیان روند اجرای طرح‌های اقتصادی در حوزه انتخابیه خود، گفت: احداث بزرگترین شهرک گلخانه‌ای جنوب کشور در شهرستان فسا انجام و فاز اول آن توسط معاون حقوقی رییس جمهور در زمان سفر آقای رییسی به استان فارس افتتاح شد و در تلاش هستیم تا برای تکمیل سایر فازهای آن، تسهیلات مورد نیاز در اختیار سرمایه‌گذار قرار گیرد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پایانه صادرات محصولات کشاورزی شهرستان فسا از دیگر پروژه‌هایی است که مجوزهای آن اخذ شده است و در مرحله آماده‌سازی زیرساخت‌های آن است و امیدواریم بتوانیم روند تکمیل سردخانه به عنوان مهمترین زیرساخت پروژه را تسریع کنیم تا به مرحله بهره‌برداری برسد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: احداث کارخانه‌های کاغذسازی و صنایع چوبی نیز از دیگر طرح‌های اقتصادی این منطقه هستند که مجوزهای آنها اخذ شده و در آستانه تحویل زمین قرار دارند.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در حوزه پتروشیمی نیز در حال رایزنی هستیم تا موانع راه‌اندازی خط اتیلن مرکز رفع شود و تاکنون توافق‌های اصلی بین استاندار، وزارت نفت و قرارگاه خاتم به عنوان سرمایه‌گذار انجام شده و مراحل اجرای آن باید انجام شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi