جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت تخصیص اعتبارات نقدی برای تکمیل پروژه راه سنقر به بیستون

نماینده مردم سنقر در مجلس، از تکمیل راه سنقر به بیستون به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و کلیدی حوزه انتخابیه خود یاد کرد و افزود: برای اینکه فاز اول این پروژه زیربار ترافیکی برود نیازمند این است که بخشی از اعتبارات به صورت نقدی به آن تخصیص پیدا کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102363
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

کرونا :

ضرورت تخصیص اعتبارات نقدی برای تکمیل پروژه راه سنقر به بیستون

سیدجواد حسینی کیا در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، در بیان مشکلات حوزه راه حوزه انتخابیه خود، گفت: یکی از موارد مهم و کلیدی این منطقه به وضعیت راه سنقر به بیستون برمی‌‎گردد که برای اینکه فاز اول آن زیر بار ترافیکی برود نیازمند این است که بخشی از اعتبارات به صورت نقدی به آن تخصیص پیدا کند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ۱۰۰ کیلومتر از راه روستایی در این منطقه وجود دارد که متاسفانه اعتبارات آن به طور کل در اختیار راه و شهرسازی است به همین دلیل کارها در این زمینه به کُندی پیش می‌رود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: یکی دیگر از مشکلات این منطقه مربوط به پروژه نیمه تمام تصفیه‌خانه آب و فاضلاب سنقر و روستای فارسینج است که با کُندی پیش می‌رود و این از موضوعات جدی است که در حال پیگیری آن هستیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi