چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

خسارات ناشی از وقوع سیل در شرق استان گلستان 700 میلیارد تومان برآورد شده است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس، ضمن تشریح جزییات خسارات ناشی از وقوع سیل در شرق استان گلستان تاکید کرد که براساس اطلاعاتی که کسب کرده است میزان خسارات ناشی از وقوع سیل در این منطقه حدود ۷۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102342
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

کرونا :

خسارات ناشی از وقوع سیل در شرق استان گلستان 700 میلیارد تومان برآورد شده است

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، در تشریح جزییات نحوه برآورد خسارات ناشی از وقوع سیل در مناطق سیل‌زده استان گلستان، گفت: به دنبال سیلی که در شرق استان گلستان رخ داد به جاده‌ها و زمین‌های کشاورزی شهرهای گالیکش، مینودشت و کلاله آسیب وارد شد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان مربوطه اعم از معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشور از مناطق سیل‌زده شرق استان گلستان بازید کرده و به صورت میدانی علل وقوع سیل و میزان خسارات ناشی از آن را مورد بررسی قرار دادند.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به میزان خسارات برآورد شده در این منطقه، یادآور شد: براساس اطلاعاتی که از آقای آریان‌پور نماینده مینودشت و کلاله و مراوه تپه و گالیکش کسب کردم میزان خسارات ناشی از وقوع سیل در شرق استان گلستان حدود ۷۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است که لازم است جبران آن از طریق وزارت کشور و سایر دستگاه‌های متولی دنبال شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi