شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید معاون وزیر راه از آزادراه حرم تا حرم/ لزوم اجرای طرح جامع احداث دانشگاه فرهنگیان استان سمنان

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس در دیدار با رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور، خواستار تقویت این دانشگاه و مساعدت در اجرایی شدن طرح جامع دانشگاه فرهنگیان استان سمنان شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102336
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

کرونا :

بازدید معاون وزیر راه از آزادراه حرم تا حرم/ لزوم اجرای طرح جامع احداث دانشگاه فرهنگیان استان سمنان

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛عباس گلرو نماینده مردم  شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در اختتامیه سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر سمنان که با رقابت سیزده گروه نمایش صحنه ای و خیابانی در سمنان برگزار شد، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این جشنواره بویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبریک به برگزیدگان و برترین های جشنواره، جامعه هنری استان سمنان را مایه افتخار دانست و گفت در خدمت به هنر و فرهنگ سمنان و جامعه هنری هرگونه کمک و حمایتی را بعمل خواهد آورد.

دیدار نماینده مردم سمنان با رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور

عباس گلرو نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، به همراه “حیدری لقب” رئیس دانشگاه فرهنگیان استان سمنان در دیدار با “غیاثی” رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور، ضمن تشکر از افزایش رشته های دانشگاه فرهنگیان استان سمنان، خواستار تقویت این دانشگاه و مساعدت در اجرایی شدن طرح جامع دانشگاه فرهنگیان استان سمنان شد.

بازدید معاون وزیر راه از جاده در حال احداث فیروزکوه به سمنان و آزادراه حرم تا حرم

با حضور نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، حمیدی معاون عمرانی استانداری، کرمانی فرماندار سرخه و طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان، خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، از کارگاه مرکزی آزادراه حرم تا حرم و همچنین جاده در دست احداث فیروزکوه به سمنان بازدید و دستور تقویت اعتبار جهت تسریع در ساخت آزادراه و جاده فیروزکوه را صادر کرد.

گشایش مرز چیلات در سفر رییس جمهوری به عراق پیگیری می شود
دنبال کنید

حضور نماینده مردم در روستای حسن آباد شهرستان سمنان

در بازدید عباس گلرو از روستای حسن آباد شهرستان سمنان به همراه حسن آبادی رئیس شورای اسلامی روستای حسن آباد، موضوع احداث زمین چمن مصنوعی برای جوانان و نوجوانان این روستا با دستگاه های اجرایی پیگیری شد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، گفت: با اعتبار ۷ میلیارد ریالی که با پیگیری اینجانب از وزارت ورزش و جوانان اخذ شد و با توجه به حل مشکل مالکیت زمین، امیدوارم به زودی عملیات خرید و نصب چمن انجام شود و به بهره برداری برسد. 

دامداران و کشاورزان روستای حسن آباد و دلازیان از پیگیری نماینده مردم در اجرای آسفالت جاده روستایی اسماعیل آباد و مجتمع های دامداری این منطقه، تشکر کردند./

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi