چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

وقوع زلزله در ایلام هیچ خسارت قابل توجه مالی و تلفات جانی به همراه نداشته است

رییس مجمع نمایندگان ایلام در مجلس، ضمن تشریح جزییات نحوه خدمات‌رسانی به منطقه زلزله‌زده مورموری تاکیدکرد که این زلزله هیچ خسارت قابل توجه مالی و تلفات جانی به همراه نداشته و فقط در دیوار برخی از ساختمان‌ها ترک‌خوردگی ایجاد شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102273
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

کرونا :

وقوع زلزله در ایلام هیچ خسارت قابل توجه مالی و تلفات جانی به همراه نداشته است

علی اکبر بسطامی در گفت وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح جزییات وقوع زلزله ۵.۱ ریشتری در جنوب استان ایلام، گفت: روز گذشته زلزله‌ای با شدت ۵.۱ ریشتر در ساعت ۱۹:۰۶:۳۰ در فاصله ۹ کیلومتری شهر مورموری از توابع شهرستان آبدانان واقع در جنوب استان ایلام به وقوع پیوست.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه این زلزله هیچ خسارت قابل توجه مالی و تلفات جانی به همراه نداشته است و فقط در دیوار برخی از ساختمان‌ها ترک‌خوردگی ایجاد شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: هم‌اکنون مسئولان مربوطه در وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران استان در حال رسیدگی به وضعیت این منطقه و ارزیابی خسارات وارد شده هستند.

رییس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: نیروهای امدادی و مسئولان مربوطه بلافاصله بعد از وقوع این زلزله در منطقه حضور جدی داشته و نیروهای امدادی همچنان در حالت آماده باش هستند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi