شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قطار پروژه‌های راه و شهرسازی گچساران شتاب گرفت

محمد راستا در حاشیه بازدید از پروژه های راه و شهرسازی گچساران در گفت و گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: طرح های متعدد ی در حوزه راه و شهرسازی گچساران در دست اقدام است. وی بیان کرد: مجتمع فرهنگی هنری پردیس با ۵۸درصد پیش رفت فیزیکی در دست اقدان است و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102219
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷

کرونا :

قطار پروژه‌های راه و شهرسازی گچساران شتاب گرفت

محمد راستا در حاشیه بازدید از پروژه های راه و شهرسازی گچساران در گفت و گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: طرح های متعدد ی در حوزه راه و شهرسازی گچساران در دست اقدام است.

وی بیان کرد: مجتمع فرهنگی هنری پردیس با ۵۸درصد پیش رفت فیزیکی در دست اقدان است و در سال ۱۴۰۲مبلغ ۹۰ میلیارد ریال اختصاص داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مقاوم سازی مصلی گچساران نیز با ۹۰درصد پیش رفت فیزیکی دارد و ۴۵ میلیارد ریال برای این طرح پرداخت شده صورت وضعیت آن ۲۲میلیارد ریال بوده و بیش از ۳۰ میلیارد ریال امسال برای مقاوم سازی مصلی دوگنبدان اختصاص داده شد.

راستا عنوان کرد:باند دوم ساخت کنار گذر گچساران شرکت جهاد گران مارون دشمن زیاری در حال خاک برداری مسیر و پی کنی پل ها می باشد پیشرفت فیزیکی این طرح ۳۰درصد است.

وی گفت: مبلغ قرارداد این طرح ۲۴میلیارد است و امسال ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این طرح اختصاص داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طرح گچساران پازنان رگ سفید از سوی شرکت هفت پیمان با مبلغ قرارداد ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار به طول ۱۵نیم کیلومتر و پیشرفت ۶۳درصد در دست ساخت است.

راستا بیان کرد: مشکلات پروژه ماده ۲۳ این طرح هنوز حل نشده و صورت وضعیت مثبت آن ۲۶میلیارد است.

وی با اشاره به دیگر پروژه های راه و شهرسازی در گچساران افزود: پروژه کنار گذر گچساران ( کمربندی ) از سوی شرکت شایان نیل ایرانیان با ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی با مبلغ قرارداد ۳۸ میلیارد ریال اعتبار در دست ساخت است.

خبرنگاران طلایه داران جبهه اگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند
دنبال کنید

راستل اظهار داشت: این پروژه فعال و قسمتی از مسیر آن آسفالت شده در حال تکمیل کردن پل های این طرح عمرانی هستیم و تکمیل زیر گذر پشکان فقط آسفالت آن مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: قطعه یک جاده گچساران باباکلان از سوی شرکت زیدون کوش با مبلغ قرارداد ۲۹۰ میلیارد ریال به طول ۱۰کیلومتر در دست ساخت است.

راستا اضافه کرد: این طرح عمرانی صورت وضعیت آن پرداخت شده این طرح ۲۱میلیارد است و نداشتن قیر برای اسفالت کردن مهمترین مشکل این پروژه است.

وی گفت: قطعه ۲ جاده گچساران باباکلان از سوی شرکت سیمتریک با مبلغ قرارداد۳۳میلیارد ریال و ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا می باشد، صورت وضعیت آن به مبلغ ۲۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.

راستا بیان کرد: بهسازی راه اصلی گچساران- باباکلان از سوی شرکت میلاد پیمان گچساران با قرارداد یکهزارو ۹۱۰ میلیارد ریال و پیش رفت فیزیکی ۲۰درصد فعال است.

قطار پروژه‌های راه و شهرسازی گچساران شتاب گرفت 8

قطار پروژه‌های راه و شهرسازی گچساران شتاب گرفت 9

قطار پروژه‌های راه و شهرسازی گچساران شتاب گرفت 10

قطار پروژه‌های راه و شهرسازی گچساران شتاب گرفت 11

قطار پروژه‌های راه و شهرسازی گچساران شتاب گرفت 12

قطار پروژه‌های راه و شهرسازی گچساران شتاب گرفت 13

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi