پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکل ۲۲ ساله اهالی شهرک نوکان کرمانشاه در خصوص اراضی حل شد

موانع قانونی شهرک نوکان کرمانشاه با پیگیری‌های مکرر نماینده مردم کرمانشاه و همکاری مدیرکل راه و شهرسازی استان و معاون وزیر راه و شهرسازی، برطرف شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102054
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

کرونا :

مشکل ۲۲ ساله اهالی شهرک نوکان کرمانشاه در خصوص اراضی حل شد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ محمد رشیدی   با اشاره به تجلیل اعضای هیئت سوارکاری استان کرمانشاه از وی،گفت: جهانبخش شکری رئیس انجمن صنفی سوارکاران کشور، ستار الماسی رئیس هیات سوارکاری استان و برومند نامداری رئیس هیات سوارکاری شهرستان کرمانشاه از زحمات و حمایت بنده از صنعت اسب و ورزش سوارکاری به ویژه برگزاری همایش و جشنواره های این هیئت تقدیر کردند.

نماینده مردم کرمانشاه و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین در مراسم تشییع پیکر مدافع امنیت شهید والامقام محمدرضا کوشکی حضور یافت.”شهید محمدرضا کوشکی” اهل کرمانشاه غروب روز سه شنبه در درگیری با سارق مسلح در استان البرز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 دیدار با اعضای شورای قرآنی استان کرمانشاه  

جمعی از اعضای شورای قرآنی استان کرمانشاه در پی اقدامات و فعالیت های این شورا با محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی دیدار و تبادل نظر کردند.

دیدار با امام جمعه و نماینده معزز ولی فقیه در استان

نماینده مردم شریف کرمانشاه و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر امام جمعه کرمانشاه ضمن تبریک مجدد انتصاب حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ حبیب الله غفوری با ایشان دیدار و گفت وگو کرد.

جلسه بررسی مشکلات آب روستایی شهرستان کرمانشاه با حضور مسئولین مربوطه

جلسه بررسی مشکلات آب روستایی شهرستان کرمانشاه با حضور  نماینده مردم کرمانشاه و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، سردار قنبری جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ، طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه، داودی مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه  ۱۰ آبان در دفتر استاندار برگزار شد.

اختصاص اعتبار برای بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین در بودجه ۱۴۰۱
دنبال کنید

برگزاری جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه با حضور وزیرکار 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه که با حضور سید صولت مرتضوی وزیر کار و رفاه اجتماعی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد؛ در رابطه با سرمایه گذاری، اشتغالزایی و رفع بیکاری استان راهکارهایی را در سخنرانی خود ارائه داد.

مشکل ۲۲ ساله اهالی شهرک نوکان حل شد

با پیگیری‌های مکرر نماینده مردم کرمانشاه و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و پس از حضور در میان اهالی شهرک نوکان در تاریخ ۲۶مردادماه ۱۴٠۲ و شنیدن صحبت‌ها و مطالبات اهالی این شهرک؛خوشبختانه مشکل ۲۲ ساله این اراضی حل شد و با همکاری  مدیرکل راه و شهرسازی استان و مساعدت ویژه معاون وزیر راه و شهرسازی، موانع قانونی آن که عمدتا شامل ضوابط شهرسازی بود در تاریخ ۳٠ مهرماه۱۴٠۲ برطرف شد. این موضوع باعث تعیین تکلیف اراضی شهرک و ایجاد امید در میان اهالی این منطقه شد./

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi