جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک و نیم میلیارد تومان برای آزادراه لردگان به خوزستان اختصاص یافت

نماینده مردم لردگان در مجلس با اشاره به اهمیت مساله حمل و نقل جاده‌ای و راه‌های ارتباطی گفت: از سر جمع اعتبارات تهاتر نفت، اعتبارات سفر رییس‌جمهور و ماده ۵۶ معادل ۱۵ هزار میلیارد ریال برای آزادراه لردگان به استان خوزستان اختصاص یافته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102015
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

کرونا :

یک و نیم میلیارد تومان برای آزادراه لردگان به خوزستان اختصاص یافت

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حسین بامیری  در نشست اعضا شورای اداری چهارمحال و بختیاری افزود: تخصیص ۸۰۰ میلیارد ریال از سرجمع اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان خانمیرزا، اختصاص چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات جهاد آب‌رسانی برای انتقال آب آتشگاه با رویکرد آبرسانی به ۵۳ روستای بخش رودشت از شهرستان لردگان از جمله این خدمات است.

بامیری اختصاص یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیمارستان شهر لردگان با وجود تمام کمبودها و کاستی‌های فراوان را از دیگر گام‌های مهم برداشته شده در این حوزه انتخابیه عنوان کرد.

وی اضافه کرد: اگر قرار است شاهد رشد، توسعه و بالندگی باشیم راهی جز تقویت روحیه ایمانی و جهادی خود همانند دوران دفاع مقدس وجود ندارد و گام‌ها، اقدامات و دستاوردهای مهم دولت در راستای خدمات‌رسانی به مردم و امید آفرینی، به صورت شفاف اطلاع‌رسانی شود.

بامیری گفت: هر چند ۹۰ درصد مدیران دستگاه‌های اجرایی همسو با دولت هستند اما برخی دیگر از مدیران هستند که با سیاست‌های عمومی دولت همراه و هم جهت نیستند.

نماینده مردم شهرستان‌های لردگان، فلارد و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مطالعاتی و احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری لردگان در بودجه ۱۴۰۱ تهیه و استعلام‌های مربوطه از محیط‌زیست و پدافند غیرعامل نیز گرفته شده است اما اداره ورزش و امور جوانان در این بحث کجاست؟.

وی با تاکید بر اینکه این آهنگ پیگیری قابل قبول نیست، اضافه کرد: سرانه ورزشی در شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد ۱۵ سانتی‌متر است و اجرای این طرح از جمله الزامات مهمی است که باید به سرانجام برسد.

آمریکا با یکجانبه گرایی به تضعیف نظم بین المللی دست زده است
دنبال کنید

بامیری گفت: در بحث تامین مسکن کارهای خوبی در مرکز استان انجام شده است اما این سیاست‌ها در شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد در چه مرحله‌ای قرار دارد؟.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی دانشکده پرستاری در شهرستان لردگان با حضور وزیر بهداشت یادآور شد: مجوز احداث این دانشکده از شورای عالی گسترش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گرفته شد که برای سرعت بخشی این طرح باید مجوز ماده ۲۳ آن نیز گرفته شود.

بامیری در خصوص اهمیت گرفتن مجوز صنایع پایین دست پتروشیمی لردگان گفت: در این ارتباط مجوز پارک کریستال ملامین برای فلارد و پارک اوره برای لردگان گرفته شده است و ۲ سال است که معطل مجوزهای زیست‌محیطی هستند.

بامیری افزود: کارهای خوبی در دولت سیزدهم در حال انجام است اما باید به سرجمع مجموعه اقدامات خود روحیه و رویکرد جهادی افزوده شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi