شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهترین ورزش برای سلامتی و کاهش وزن «دویدن» است

به گزارش کرونا از کرمانشاه، پژوهش‌ها نشان داده که افرادی که ورزش می‌کنند افراد منظمی هستند چون این افراد طبق ساعت مشخصی برای ورزش حاضر می‌شوند و وقتی با دوستان برای ورزش هماهنگ می‌کنند بدقولی نمی‌کنند. داشتن نظم برای موفقیت در هر کاری لازم و ضروری است به خصوص کارهای ورزشی وقتی یک ثانیه در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102009
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷

کرونا :

بهترین ورزش برای سلامتی و کاهش وزن «دویدن» است

به گزارش کرونا از کرمانشاه، پژوهش‌ها نشان داده که افرادی که ورزش می‌کنند افراد منظمی هستند چون این افراد طبق ساعت مشخصی برای ورزش حاضر می‌شوند و وقتی با دوستان برای ورزش هماهنگ می‌کنند بدقولی نمی‌کنند.

داشتن نظم برای موفقیت در هر کاری لازم و ضروری است به خصوص کارهای ورزشی وقتی یک ثانیه در نتیجه یک مسابقه و بازی برای ورزشکار سرنوشت‌ساز است پس ورزشکار اهمیت وقت، نظم و کار کاملا به صورت نهادینه فرا گرفته است.

ورزش کردن به صورت منظم و روزانه یکی از راهکارهای عدم بروز بی‌انضباطی است ورزشکار مفهوم صرفه‌جویی حتی در وقت، سازش با افراد و قانونمندی را به خوبی یاد می‌گیرد.

موفق شدن اتفاقی نیست بها دارد و  بها آن دوری از تنبلی، جنب و جوش و تحرک و فعالیت بدنی برای ورزشکار یکی از راه‌های رسیدن به موفقیت است.

با داشتن یک برنامه منظم برای ورزش به خصوص ورزش صبحگاهی در طول روز سرحال خواهید بود. چون راز سلامتی ورزش است.

حیدری پزشک ورزشی در خصوص ورزش برای سلامتی و کاهش وزن، می‌گوید: بهترین ورزش برای سلامتی و کاهش وزن دویدن است پیاده‌روی قدم زدن آهسته و کمی تند‌تر از آهسته دویدن ریتم خاصی در انجام به عضلات بدن می‌دهد و سبب می‌شود عضلات به حالت منظمی انقباض و انبساط پیدا کنند. 

وی ادامه داد: همین انقباظ و انبساط عضله‌ای که در حین حرکت ایجاد می‌شود سبب مصرف سوخت بالا و کاهش وزن می‌شود 

این پزشک دویدن را یک ورزش خوب برای کاهش وزن دانست و گفت: سرعت دویدن باید حدود ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر در ساعت باشد که البته کسانی که شروع به دویدن می‌کنند باید ابتدا با سرعت کم و سپس با سرعت افزایش‌دهنده بدحدی که نفس آن‌ها به شماره نیفتد و

پیش‌بینی انتخابات پرشکوه از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع راهپیمایان 22 بهمن
دنبال کنید

وی کالری سوزانده در ورزش دویدن را در حدود ۲۰۰ تا ۵۰۰ کیدکالری در ساعت عنوان کرد و گفت: زمان دویدن برای کاهش وزن ۱۰ الی ۱۵ دقیقه در روز است که اگر بیشتر از این زمان باشد قطعا به وزن ایده‌آل خود خواهد رسید.

پایان پیام/پ


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi