یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رقم جالب 1500 نفری عضویت جوان باشتی در هلال‌احمر

به گزارش کرونا از باشت ؛ رییس جمعیت هلال احمر شهرستان باشت از عضویت داوطلبانه ۱۵۰۰ جوان شهرستان باشت در کانون های دانشجویی، دانش آموزی، طلاب و جوانان طی هفت ماه گذشته خبر داد.  سید جعفر یوسفی با اشاره به اجرای برنامه های سازمان جوانان این جمعیت در هلال احمر شهرستان باشت عنوان کرد: طرح

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101991
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

کرونا :

رقم جالب 1500 نفری عضویت جوان باشتی در هلال‌احمر

به گزارش کرونا از باشت ؛ رییس جمعیت هلال احمر شهرستان باشت از عضویت داوطلبانه ۱۵۰۰ جوان شهرستان باشت در کانون های دانشجویی، دانش آموزی، طلاب و جوانان طی هفت ماه گذشته خبر داد.

 سید جعفر یوسفی با اشاره به اجرای برنامه های سازمان جوانان این جمعیت در هلال احمر شهرستان باشت عنوان کرد: طرح ملی خدمات بشردوستانه مسافرین نوروزی، اجرای طرح کاشت ۱۰۰ اصل نهال به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس، برگزاری طرح شوق رویش با رویکرد برنامه های تابستانه و اوقات فراغت و همچنین آموزش کمک های اولیه به دختران سن ۲۵ تا ۳۵ سال در قالب طرح یاس از مهمترین اقدامات این مجموعه به شمار می آید.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری اردوهای آموزشی-امدادی-فرهنگی را یکی از ابزار های مهم جهت جذب جوانان دانست و تشریح کرد:  جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان باشت طی هفت ماه یاد شده با اجرای ۷ مرحله اردوی شهرستانی؛استانی و کشوری؛از قبیل اردوی کار آفرینی برای دختران طرح یاس و دبیران کانون آزاد ، اردوی دادرس پیشرفته برای اعضای جوانان و برگزاری المپیاد آماده شهرستانی   به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان باشت نقش بسزایی را در توسعه خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر ایفا نموده است.

 یوسفی با اشاره به اهداف این نهاد بین المللی نظیر برقراری صلح و تفاهم و دوستی میان ملت‌ها، تسکین آلام بشری، تأمین احترام انسان‌ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها بدون در نظر گرفتن هیچ گونه تبعیض میان آنها گفت : جوانان در جمعیت هلال احمر، با فراگیری این آموزش ها در تلاشند تا در راستای هدف های الهی-انسانی گام بردارند.

عناصر اصلی فروش مواد مخدر در سمنان زمین‌گیر شدند
دنبال کنید

 رییس جمعیت هلال احمر شهرستان باشت  همچنین از برنامه های پیش روی خبر داد و بیان کرد: یکی از برنامه های مهم این اداره در حوزه دانش آموزی اجرای طرحی با نام دادرس که مخفف دانش آموز آماده در روزهای سخت است می باشد که با مشارکت اداره  آموزش و پرورش شهرستان صورت خواهد پذیرفت.

در این برنامه کلیه  دانش آموزان پسرانه و دخترانه مقطع هشتم  شهرستان باشت آموزش های امدادی هلال احمر را در قالب طرح کشوری دادرس  دانش آموزی فرا خواهند گرفت.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi