شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

تخصصی ترین سالن سنگنوردی جنوب کشور در کازرون احداث می‌شود

مجهزترین و اختصاصی ترین سالن سنگنوردی جنوب کشور با پیگیری های نماینده مردم در مجلس،به زودی تخصصی ترین سالن سنگنوردی جنوب کشور در شهر کازرون کلنگ زنی خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101976
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

کرونا :

تخصصی ترین سالن سنگنوردی جنوب کشور در کازرون احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ؛ فریدون عباسی دوانی نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس از بهره برداری زمین چمن مصنوعی روستای ملااره پس از مدت‌ها چشم انتظاری،خبرداد.به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای پر استعداد ملا اره از توابع دهستان فامور، پس از سال‌ها فرش شد.

این پروژه با جذب اعتبار از محل بودجه مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی نفت ایران و بودجه های استانی در اداره کل ورزش و جوانان بوده که پس از سال ها انتظار با پیگیری نماینده مردم به سرانجام رسید که با همت شورا و دهیار روستا روز گذشته چمن مصنوعی زمین فوتبال روستای ملااره پهن شد.

این زمین چمن با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به زودی  به بهره برداری می رسد و مورد استفاده مردم صبور ملااره جهت پیشرفت بیشتر،کشف و شناخت استعداد های فوتبال و نشاط جوانان و نوجوانان دهستان فامور قرار خواهد گرفت.

 هدیه پکیج جامع ورزشی به تیم های ورزشی کازرون و کوه چنار 

با پیگیری های فریدون عباسی دوانی یک پکیج جامع ورزشی به هیأت و تیم های مختلف ورزشی دو شهرستان کازرون و کوه چنار هدیه شد.پک های ورزشی شامل تاتمی، توپ های والیبال ، هندبال ، فوتسال ، تور دروازه ، طناب ، تشک کشتی ، ابزار دیگری جهت انجام ورزش های دسته جمعی تحویل ادارات ورزش و جوانان دو شهرستان تحویل که از سوی این ادارات به دست هیأت و تیم های شهرها و روستاها خواهد رسید.

 با همکاری ادارات ورزش و جوانان شهرستان های کازرون و کوه چنار و طبق سرانه جمعیتی و تقاضاهای ثبت شده از سوی این ادارات، توزیع تجهیزات بصورت دقیق و عادلانه صورت گرفته است.همچنین تجهیزات تعلق گرفته به تیم های فعال در شهر و گروه های ورزشی در روستاهای منطقه با هماهنگی دبیر هیأت هاب  ورزشی و شوراهای روستاها صورت گرفت است. 

 لازم به ذکر است که این پکیج ورزشی برای سومین بار جهت تجهیز امکانات ورزشی در دو شهرستان کازرون و کوه چنار توزیع شده ، که طی سه سال اخیر با رایزنی های نماینده مردم صورت گرفته است.در سال های قبل نیز دومرتبه تجهیزات ورزشی با پیگیری نماینده مردم به صورت رایگان در بین جامعه هدف ادارات ورزش و جوانان دو شهرستان کازرون و کوه چنار جهت پیشرفت حوزه ورزش و شناسایی استعداد جوانان منطقه توزیع شده است.

مرکز مبادله ارز و طلا نتوانست ثبات ارزی لازم را ایجاد کند
دنبال کنید

 چراغ سالن ورزشی خیرساز یداللهی  پس از ۱۴ سال روشن شد 

با تلاش های فریدون عباسی دوانی مشکلات و موانع سالن ورزشی خیرساز یداللهی رفع و به بهره‌برداری رسید.با پیگیری های صورت گرفته از سوی نماینده مردم و اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون با تامین اعتبارات لازم نواقص این سالن ورزشی رفع، تجهیزات مورد نیاز تکمیل و به بهره برادری رسید.

طبق رایزنی های صورت گرفته بین اداره ورزش و جوانان و هیأت های ورزشی شهرستان مقرر شد این سالن بصورت تخصصی به هیات کشتی و ورزشکاران این رشته واگذار شود.

تخصصی ترین سالن سنگنوردی جنوب کشور در کازرون احداث می‌شود 

با پیگیری های عباسی دوانی به زودی مجهزترین و اختصاصی ترین سالن سنگنوردی جنوب کشور در شهر کازرون کلنگ زنی خواهد شد.

طی نشست های پیاپی هم اندیشی فعالان ورزش صخره نوردی،سنگنوردی و کوهنوردی با  عباسی دوانی و اتاق فکر ورزشکاران دفتر نماینده مردم و با توجه به افتخار آفرینی های فرزندان کازرون در رویدادهای ملی و جهانی سنگنوردی پیگیری هایی جهت احداث سالن سنگنوردی از سوی نماینده مردم در وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت. 

باتوجه به عدم وجود سالن اختصاصی و امکانات لازم جهت تربیت و تقویت ورزشکاران رشته های سنگنوردی و صعود های ورزشی، با پیگیری های  عباسی دوانی،همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون و هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان در سال گذشته زمینی برای احداث سالن تخصصی سنگنوردی اختصاص یافت. 

با همکاری عباسی دوانی،بودجه مورد نیاز جهت تعریف پروژه و پیمودن روند قانونی و‌ حقوقی،معرفی زمین و طراحی نقشه انجام و کد بودجه ای به این پروژه اختصاص یافت.

دستور وزیر راه و شهرسازی برای اختصاص 500 تُن قیر به مشکین شهر
دنبال کنید

 همچنین با تلاش های ورزشکاران این رشته،بروزترین نقشه جهت حداث این سالن بگونه ای طراحی شده است که تمامی استانداردهای لازم جهت میزبانی مسابقات ملی و جهانی را دارا خواهد بود که این پروژه تاثیر حائز اهمیتی بر اقتصاد و  ورزش شهرستان و همچنین جذب گردشگر و توریست های ورزش دوست به منطقه خواهد داشت.

 به همت عباسی دوانی به زودی برای نخستین بار در جنوب کشور این پروژه با ارزشی بالغ بر ۳ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع در منطقه فاز دوم ارتش کلنگ زنی خواهد شد.

 مجموعه ورزشی بزرگ شهدای کازرون در آستانه تجهیز و تکمیل  

مجموعه ورزشی بزرگ شهدای کازرون با شروع اجرای فنس کشی چمن مصنوعی استادیوم روباز وارد مرحله تکمیل و تجهیز پایانی قرار گرفت. 

این زمین چمن پس سال ها بی مهری و عدم تخصص بودجه با تلاش های عباسی دوانی جهت جذب بودجه از چندین محل مختلف از جمله اعتبارات نفتی طی چند مرحله تخصیص،به عنوان پروژه های فعال برآورد شده و به زودی  وارد فاز عملیاتی و بهره برداری خواهد شد. این زمین چمن علاوه بر اضافه شدن به زمین های ورزشی شهر کازرون، به عنوان زمین  پشتیبان جهت جلوگیری از آسیب و فرسایش بیش از حد تنها زمین چمن طبیعی شهرستان کازرون است.

تجهیز و تکمیل بزرگترین مجموعه ورزشی غرب فارس به عنوان یکی از برنامه های عباسی دوانی از ابتدای سال ۹۹ بوده که خوشبختانه به نحو احسن برای این پروژه برنامه ریزی شده است.

 اصلاح شبکه آبرسانی، تکمیل چمن مصنوعی ورزشگاه ، تعمیر جایگاه ، احداث رختکن ، نصب صندلی بر سکوها ، تجهیز خوابگاه و .. از جمله اقداماتی است که با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون و اتاق فکر ورزشکاران دفتر عباسی دوانی طراحی،در حال اجرا و تحقق است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi