جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزشکاران ثروت اجتماعی کشور و نشانه امید و پویایی جامعه هستند

نماینده ساوجبلاغ ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ در مجلس درمراسم تجلیل از ورزشکاران روستای شهیدپرور هیو،گفت:ورزش به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101973
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

کرونا :

ورزشکاران ثروت اجتماعی کشور و نشانه امید و پویایی جامعه هستند

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی از دیدار  با هیئت های ورزشی  شهرستان ساوجبلاغ خبرداد.

این نشست با حضور  نماینده مردم  شهرستان های ساوجبلاغ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی ،رئیس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ و جمعی از مسئولین هیئت های ورزشی شهرستان ساوجبلاغ در دفتر ارتباطات مردمی شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد. 

در این نشست در خصوص دغدغه ها و اولویت بندی های حوزه ورزش در شهرستان ساوجبلاغ ، پیگیری اختصاص اعتبارات عمرانی برای تکمیل وبهره برداری پروژه های ورزشی  مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.همچنین در این جلسه ،گزارشی از سوی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان از اقدامات و برنامه های این اداره ارائه شد.

نشست رئیس اداره  تامین اجتماعی ساوجبلاغ با نماینده مردم در مجلس

همچنین ؛رئیس تامین اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ و رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ با علی حدادی نماینده مردم در مجلس در دفتر ارتباطات مردمی شهرستان ساوجبلاغ دیدار و گفتگو کردند.

 در این نشست گزارشی از اقدامات  و برنامه های  تامین اجتماعی شهرستان  و کانون بازنشستگان ارائه شد و در خصوص اولویت ها و برنامه ها تامین اجتماعی  و همچنین  دغدغه های بازنشستگان بحث و تبادل نظر صورت گرفت  .

جمعی از مربیان، قهرمانان رشته بوکس شهرستان ساوجبلاع با علی حدادی دیدار کردند.در این دیدار در خصوص فرصت ها و دغدغه های پیش رو گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از زحمات مربیان و قهرمانان گفت: ورزش بوکس بعنوان ورزش  قهرمانی  و با توجه به استعدادهای فراوان در منطقه، نیازمند توجه ویژه مدیران ورزش استان و شهرستان است.

جلسه ای با حضور وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی درباره گرانی دلار در مجلس برگزار شود
دنبال کنید

وی در پایان خاطرنشان کرد:پیگیری دغدغه های حوزه ورزش در سطح ملی، استانی و شهرستانی  که از خواسته های مردم عزیز،فعالین جامعه ورزش و علی الخصوص ورزشکاران است،و در این راستا تذکرات و پیگیری های متعددی از وزارت ورزش و جوانان تا اداره کل ورزش وجوانان استان صورت گرفته و خواهد گرفت.

علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همچنین در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی روستای هیو با حضور مردم شریف و جمعی از مسئولین  واعضای محترم شورای روستای و دهیار هیو گفت: ورزشکاران جایگاه ویژه‌ای دارند و از سرمایه‌های کشور هستند.

نماینده مردم  ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان و چهارباغ در مجلس در تجلیل از ورزشکاران روستای شهیدپرور هیو مطرح کرد: ورزشکاران برگ زرینی از تاریخ منطقه و جزء افتخارات  هستند و باید از آن‌ها حمایت کنیم، ورزشکاران ثروت اجتماعی برای کشور  و نشانه امید و پویایی یک جامعه هستند. 

حدادی در ادامه افزود:ورزش همچنین به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است که در این راستا مقام معظم رهبری فرموده اند: “ورزش، اطمینان و اعتماد به نفس در انسان ایجاد میکند و جوان را به خودش مطمئن و خاطر جمع می کند” بنابراین کودکان و نوجوانان باید در این عرصه گسترده، مهارت های زندگی مانند چگونه ارتباط برقرار کردن، قاطعانه اظهار نظر کردن و تشریک مساعی و همکاری کردن را بیاموزند.

وی با انتقاد از نیمه کاره ماندن ورزشگاه ۵ هزارنفری ساوجبلاغ در ادامه  با تاکید بر لزوم  تقویت ورزش،ضمن خدا قوت به ورزشکاران و قهرمانان روستای بزرگ هیو ،مطرح کرد:با دیدن این همه شور و نشاط، باید تمام تلاش ها برای بهترین مردم عزیز جهت ارتقای سطح امکانات ورزشی و حمایت از استعدادهای جامعه بکار گرفته شود./

مرکز تحقیقات کاوش استان البرز آماده استقرار شرکت های دانش بنیان است
دنبال کنید

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi