جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آبادان به اندازه ۶۰ سال از قطار توسعه کشور عقب مانده است

نماینده مردم آبادان و اروندکنار در مجلس، با بیان اینکه آبادان هنوز از چهره جنگ‌زدگی خارج نشده است تاکید کرد که این شهر هنوز به اندازه ۶۰ سال از قطار توسعه کشور عقب مانده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101952
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

کرونا :

آبادان به اندازه ۶۰ سال از قطار توسعه کشور عقب مانده است

سیدمجتبی محفوظی در گفت وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان به وضعیت شهر آبادان، گفت: آبادان تا قبل از آغاز جنگ تحمیلی توسعه‌یافته‌ترین شهر کشور بود تاجاییکه بسیاری از موارد توسعه‌یافتگی برای اولین بار در این شهر مشاهده می‌شد کما اینکه بعد از پایتخت از بهترین فرودگاه کشور برخوردار بود.

نماینده مردم آبادان و اروندکنار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این شهر توسعه‌یافته بعد از ۸ سال جنگ تحمیلی قطعا به عقب‌افتاده‌ترین شهر کشور تبدیل شد چرا که وقتی سایر شهرها در طول ۸ سال در حال پیشرفت بودند ما پس‌رفت کردیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه بعد از پایان جنگ نیزآبادان به طور کامل بازسازی نشد اما در طول ۴ سال گذشته با پیگیری‌هایی که انجام دادیم و همکاری دولت کنونی، ۴۰ درصد عقب‌افتادگی این شهر جبران شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: یکی از معضلات کنونی شهر آبادان تخریب زیرساخت‌های این شهر در طول ۸ سال جنگ تحمیلی است که آسفالت خیابان‌ها را با مشکل مواجه کرده است تاجاییکه در ۴ سال گذشته برای ۴۰ درصد مسیرها روکش آسفالت انجام شد، همچنین وضعیت فاضلاب به مهم‌ترین معضل آبادان تبدیل شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وضعیت مسکن از دیگر معضلات آبادان است که وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن باید برای آن تدبیری اساسی بیندیشند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi