شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قطعه ۳ محور فیروزآباد – کوار تا ماه آینده به بهره‌برداری می‌‎رسد

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری قطعه ۳ محور فیروزآباد – کوار تا ماه آینده خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101803
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

کرونا :

قطعه ۳ محور فیروزآباد – کوار تا ماه آینده به بهره‌برداری می‌‎رسد

محمد‌مهدی فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  با اشاره به بازدید خود و مسئولان محلی از  پروژه فیروزآباد – کوار، عنوان کرد: این بازدید پس از پیگیری های صورت گرفته از وزارت راه و شهرسازی و تامین بودجه ماهانه و کار شبانه روزی پیمانکار، مهندسان و کارگران آن انجام شد و به نظر می‌رسد این قطعه سوم این پروژه مهم در وضعیت مناسبی قرار دارد.

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعه۳ محور فیروزآباد – کوار به طول ۱۳.۵ کیلومتر بوده  که امید است مسیر دوراهی میمند تا کمپ راهدارخانه به طول تقریبی ۶ کیلومتر که اکنون در مرحله زیرسازی و قیرپاشی قرار دارد در ماه‌ آتی افتتاح و زیر بار ترافیک برود.

وی اضافه کرد: در بازدید صورت گرفته، از نحوه حفر ۶ حلقه تونل و مراحل بتن ریزی سقف و دیواره ها نیز بازدید به عمل آورده شد.

فروردین یادآور شد: قطعه ۳ محور فیروزآباد – کوار در ناحیه کوهستان به طول تقریبی ۷.۵ کیلومتر بوده که ۳.۵ کیلومتر آن شامل ۶ دهانه تونل به طول‌های ۲۷۰ تا ۹۲۰ متر بوده و چندین دهانه پل که طول بزرگترین آنها ۲کیلومتر است.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس اظهار امیدواری کرد که این پروژه بر اساس برنامه زمان بندی تعیین شده با تزریق مناسب اعتبارات پیش برود و در موعد مقرر به بهره برداری برسد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi