شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخذ مجوز ماده 23 برای احداث جاده مرزی دوبانده ایرانشهر- مهرستان

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس، از اخذ مجوز ماده ۲۳ برای احداث جاده مرزی دوبانده ایرانشهر- مهرستان(ابتر) خبر داد و افزود: به زودی این پروژه وارد فاز اجرایی شده و منابع مورد نیاز برای آن در بودجه سالانه کشور لحاظ خواهد شد .

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101776
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

اخذ مجوز ماده 23 برای احداث جاده مرزی دوبانده ایرانشهر- مهرستان

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، ضمن اعلام خبر اخذ مجوز ماده ۲۳ برای احداث جاده مرزی دوبانده ایرانشهر- مهرستان در تشریح جزییات آن، گفت: نظر به اهمیت دو پروژه راه سرباز-مهرستان و ایرانشهر-مهرستان در جنوب استان سیستان و بلوچستان که از لحاظ تردد از پُرترافیک‌ترین و ناامن‌ترین جاده‌های این منطقه محسوب می‌شوند و از آنجایی که این راه‌ها از نظر استراتژیکی مراکز شهرستان‌های مرزی این استان را به هم وصل می‌کنند از زمان فعالیت آقای میرکاظمی رییس اسبق سازمان برنامه و بودجه مکاتباتی با روسای این سازمان جهت اخذ مجوز ماده ۲۳ انجام دادیم.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس، ادامه داد: بی‌تردید جاده ایرانشهر – مهرستان یکی از شریان‌های اصلی ارتباطی شهرستان ایرانشهر است که شرایط نامناسب و تک بانده بودن آن، سبب بروز حوادث ناگوار جاده‌ای به ویژه در محدوده دهستان ابتر شده بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: به دنبال پیگیری‌هایی که انجام دادیم در نهایت این جاده از مسیر فرعی به جاده اصلی تغییر پیدا کرد سپس مجوز احداث جاده دو بانده از طریق کمیسیون ماده ٢٣ از سازمان برنامه و بودجه کشور صادر شد و به زودی عملیات اجرای آن آغاز خواهد شد .

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با اخذ مجوز احداث این جاده از طریق کمیسیون ماده ٢٣ ، بودجه احداث این پروژه از محل منابع دولتی تامین و منابع مورد نیاز در بودجه سالانه کشور لحاظ خواهد شد./

ارزش افزوده صنعتی ایران خودرو مازندران برای منطقه هزینه شود
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi