شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

آب گچساران ۱۱ ساعت قطع می شود

خسرو افشین پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران گفت: به جهت تعمیر، بهسازی و وارد مدار بهره برداری کردن شبکه جدید، آب برخی از مناطق شهر دوگنبدان قطع می شود. وی بیان کرد: آب برخی از مناطق شهر دوگنبدان از روز چهارشنبه (۱۰ آبان ماه جاری) به مدت ۱۱ ساعت قطع می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101758
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷

کرونا :

آب گچساران ۱۱ ساعت قطع می شود

خسرو افشین پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران گفت: به جهت تعمیر، بهسازی و وارد مدار بهره برداری کردن شبکه جدید، آب برخی از مناطق شهر دوگنبدان قطع می شود.

وی بیان کرد: آب برخی از مناطق شهر دوگنبدان از روز چهارشنبه (۱۰ آبان ماه جاری) به مدت ۱۱ ساعت قطع می شود.

سرپرست امور آب و فاضلاب گچساران تصریح کرد: این قطعی آب برنامه ریزی شده است و از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۷ عصر روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ و به مدت ۱۱ ساعت آب مناطق باغ فردوس، محله لبنان، سه راهی، کارکنان شمالی و جنوبی، بیمارستان نرگسی، سی دستگاه بنیاد شهید، سه راهی جاده پازنان و فرهنگیان فرعی شهر دوگنبدان قطع می شود.

افشین پور ضمن عذرخواهی از تمامی ساکنین مناطق یاد شده در شهر دوگنبدان گفت: بروز ٱفت فشار تا ساعاتی پس از وصل شدن آب این مناطق در روز چهارشنبه دور از انتظار نیست.     

وی گفت : انتظار داریم مشترکین ساکن در مناطق یاد شده از مصارف غیرضرور آب جدا پرهیز نموده و با پیش بینی و ذخیره آب کافی و صرفه جویی در مصرف آب، در ساعاتی که قطعی وجود دارد کارکنان خدوم آبفا را در اجرای کامل عملیات کاری همراهی کرده و از دستکاری کنتور، اتصالات و شیرآلات جدا پرهیز کنند.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi