شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی مشکلات خانواده بزرگ ایثارگری دنا از نبود مجتمع رفاهی تا الزام به ساماندهی جاده گلزارهای روستایی

به گزارش کرونا از سی سخت، نشست معتمدین معین شهرستان دنا با فرماندار شهرستان دنا و جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجلسه کارگروه گلزارهای مطهر شهرستان دنا در محل فرمانداری دنا برگزار شد. پارسا شعبانی فرماندار دنا با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا و خانواده های شهدا هستیم  گفت: خرسندم که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101698
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵

کرونا :

بررسی مشکلات خانواده بزرگ ایثارگری دنا از نبود مجتمع رفاهی تا الزام به ساماندهی جاده گلزارهای روستایی

به گزارش کرونا از سی سخت، نشست معتمدین معین شهرستان دنا با فرماندار شهرستان دنا و جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجلسه کارگروه گلزارهای مطهر شهرستان دنا در محل فرمانداری دنا برگزار شد.

پارسا شعبانی فرماندار دنا با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا و خانواده های شهدا هستیم  گفت: خرسندم که امروز در میان یادگاران دفاع مقدس  قرار داریم چرا که این عزیزان مهمترین و بهترین میراث ارزشمند انقلاب اسلامی هستند، آنها در سخت ترین شرایط از همه چیز خود گذشتند تا نظام و همه ما آرامش و امنیت داشته باشیم.

شعبانی اظهار داشت: در اولین روز کار در فرمانداری دنا عهد و پیمان بستیم تا از آرمانهای امام و خون شهیدان دفاع کنیم، خادم همه شما هستیم و مطالبی را که خواسته شما بود پیگیری خواهیم کرد.

فرماندار دنا گفت: در خصوص مجتمع فرهنگی حتما پیگیری می کنیم و نتیجه را اعلام خواهیم کرد از شورا و شهرداری جهت تهیه زمین مورد نیاز مجتمع خدمات رفاهی انتظار داریم همکاری داشته باشند، مجتمع خدمات رفاهی لازمه شما و این مهم  اولویت با‌ چرا که از جان و مال خود گذشتید و خود را به خطر انداختید تا خاکمان حفظ شود.

شعبانی در خصوص حفظ حرمت و شان ارباب رجوع گفت: حفظ حرمت و احترام گذاشتن وظیفه همه ما مسئولان است، همه ما خاک پای شما خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران هستیم.

وی گفت: از این به بعد برگزاری یادواره های شهدا باید پر رنگتر باشد، معابر و خیابان هایمان باید به نام شهدا نام گذاری شود، در شهرستان دنا ۱۲۶ شهید و ۵ شهید گمنام داریم که حتما از تک تک همه شهیدان در نامگذاری خیابان ها استفاده خواهیم کرد.

شهادت یکی از بسیجیان بهمئی در ارتفاعات شمال غرب کشور
دنبال کنید

این مسئول افزود: دو ظرفیت مهم شهرستان دنا کشاورزی و گردشگری است که قبلا کارهایی انجام داده اند ما هم ادامه خواهیم داد که در این دو ظرفیت پیشرفت بیشتری داشته باشیم، مشکل کمبود دارو و عقد قرار‌‌ داد با شرکت ها را حل و فصل کنید تا مشکلی پیش نیاید، از مدیران دستگاههای خدماتی درخواست داریم امورات مربوط به خانواده های شهدا را در اولویت قرار دهید چرا که حق بزرگی بر گردن ما دارند و مدیون آنها هستیم.

دانشور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دنا گفت: جامعه بزرگ ایثارگران این اسطوره و اسوه های صبر و مقاومت باید در مقام تجلیل و تکریم قرار گیرند رسالت امروز بنیاد شهید ابتدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ثانیا خدمات دهی و خدمات رسانی به این عزیزان هست.

دانشور با اشاره به نبود مجتمع فرهنگی خانواده های شهدا و ایثارگران در دنا اظهار داشت: وجود مجتمع فرهنگی خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران در جوار گلزار مطهر شهدا در شهر سی‌سخت لازم است و به لطف تقی زاده عضو شورای اسلامی شهر سی سخت زمینی در این خصوص  اهدا شد. 

رئیس بنیاد شهید دنا گفت: از دیگر دغدغه های ما ساماندهی گلزار مطهر شهدای شهرستان است که ۴دستگاه خدمات رسان  برق و آب و راهداری و بنیاد مسکن انقلاب لازم است در خصوص آب شرب و جاده دسترسی و آسفالت جاده گلزار مطهر شهرستان لازم اقدام کرده و همکاری لازم را داشته باشند.

وی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت پایلوت گردشگری شهرستان و  فراهم بودن زیر ساخت ها می طلبد بحث مجتمع خدمات رفاهی برای ایثارگران در دستور کار قرار گیرد.

رقابتهای سوارکاری جنوب کشور با شناخت برترینها در یاسوج پایان یافت 
دنبال کنید

دانشور گفت: خوشبختانه با پیگیری های پارسیان نژاد مدیرکل  بنیاد شهید موضوع خرید ساختمان اداری دنا در دو طبقه در مرحله اجرایی و عملیاتی قرار گرفته است.

بررسی مشکلات خانواده بزرگ ایثارگری دنا از نبود مجتمع رفاهی تا الزام به ساماندهی جاده گلزارهای روستایی 8

بررسی مشکلات خانواده بزرگ ایثارگری دنا از نبود مجتمع رفاهی تا الزام به ساماندهی جاده گلزارهای روستایی 9

بررسی مشکلات خانواده بزرگ ایثارگری دنا از نبود مجتمع رفاهی تا الزام به ساماندهی جاده گلزارهای روستایی 10

بررسی مشکلات خانواده بزرگ ایثارگری دنا از نبود مجتمع رفاهی تا الزام به ساماندهی جاده گلزارهای روستایی 11

بررسی مشکلات خانواده بزرگ ایثارگری دنا از نبود مجتمع رفاهی تا الزام به ساماندهی جاده گلزارهای روستایی 12

بررسی مشکلات خانواده بزرگ ایثارگری دنا از نبود مجتمع رفاهی تا الزام به ساماندهی جاده گلزارهای روستایی 13

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi