شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

تأمین منابع مالی پروژه احداث بیمارستان چهاردانگه پس از سه سال پیگیری مستمر

نماینده مردم تهران در مجلس از تأمین منابع پروژه بیمارستان چهاردانگه با مصوبه شورای برنامه‌ریزی استان تهران پس از سه سال پیگیری مستمر خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101667
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

کرونا :

تأمین منابع مالی پروژه احداث بیمارستان چهاردانگه پس از سه سال پیگیری مستمر

مهدی شریفیان  در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت از تأمین منابع مالی پروژه احداث بیمارستان چهاردانگه خبر داد و گفت: پس از سه سال پیگیری مستمر در مجلس یازدهم برای تعیین تکلیف توافق شهرداری چهاردانگه و مؤسسه خاتم الاوصیاء (ع) که در سال ۹۶ به تصویب شورای شهر رسیده بود، طی مکاتبات و مذاکراتی که با استاندار تهران انجام گرفت، در نشست اخیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان این توافق به تصویب رسید.

 شریفیان افزود: توافق شهرداری چهاردانگه و مؤسسه خاتم الاوصیاء (ع) در راستای ایجاد ارزش افزوده بر روی بخشی از اراضی مؤسسه جهت تأمین منابع مالی پروژه احداث بیمارستان چهاردانگه بود که خوشبختانه با تصویب و ابلاغ این مصوبه امکان انتخاب مشاور و پیمانکار برای احداث این بیمارستان که جزء مطالبات قدیمی مردم چهاردانگه است، فراهم شد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: برای احداث بیمارستان چهاردانگه مذاکراتی با نهادهایی همچون بنیاد مسکن و علوی و همچنین برخی از شرکت‌های خصوصی انجام شده که امیدواریم با پیگیری بیشتر قرارداد خوبی در این رابطه منعقد شود تا ضمن تسریع در احداث بیمارستان، در مدت زمان کوتاهی در اختیار مردم منطقه قرار بگیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله مجتهد شبستری به‌عنوان رئیس هیات امناء مؤسسه خاتم الاوصیاء و تقدیر از تلاش‌های خالصانه وی برای پیگیری ساخت درمانگاه و بیمارستان خیریه‌ای چهاردانگه، گفت: با پیگیری که انجام شد ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه نیمه‌کاره درمانگاه خاتم الاوصیاء اختصاص یافت که با رفع موانع اداری، عملیات عمرانی آن نیز آغاز خواهد شد.

باید به زیرساخت‌های آموزشی و اقتصاد فرهنگیان استان بوشهر توجه ویژه شود
دنبال کنید

شریفیان با تأکید بر لزوم همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط با احداث بیمارستان چهاردانگه از جمله دانشگاه علوم پزشکی تهران، فرمانداری شهرستان اسلامشهر، شهرداری چهاردانگه، خواستار پرداخت مطالبات مالی و صدور پروانه ساخت بیمارستان توسط شهرداری چهاردانگه شد.

به گزارش خانه ملت؛ از ابتدای شروع به کار شریفیان در مجلس یازدهم تحرک مثبت و فوق العاده ای در حوزه تکمیل و نوسازی و احداث طرح‌های مرتبط با حوزه بهداشت، درمان و سلامت مردم شهرستان اسلامشهر به نتیجه رسیده که موجب کاهش نیاز مردم به سفرهای درمانی به پایتخت شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi