پنج شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳

سریع‌ترین دستگاه های خدمات رسان پاتاوه معرفی شدند

به گزارش کرونا از سی سخت، در پی ورود دادستان دنا برای محک زدن دستگاههای خدمات رسان شهرستان دنا جهت آمادگی آنها برای مقابله با حوادث احتمالی دستگاههای خدمات رسان شهر سی سخت ارزیابی شد و این بار دستگاههای خدمات رسان شهر پاتاوه با حضور دادستان دنا،بخشدار پاتاوه محک خوردند ومورد آزمایش قرار گرفتند. در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101490
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۹

کرونا :

سریع‌ترین دستگاه های خدمات رسان پاتاوه معرفی شدند

به گزارش کرونا از سی سخت، در پی ورود دادستان دنا برای محک زدن دستگاههای خدمات رسان شهرستان دنا جهت آمادگی آنها برای مقابله با حوادث احتمالی دستگاههای خدمات رسان شهر سی سخت ارزیابی شد و این بار دستگاههای خدمات رسان شهر پاتاوه با حضور دادستان دنا،بخشدار پاتاوه محک خوردند ومورد آزمایش قرار گرفتند.

در این مانور ساعت ۱۳:۱۱  دقیقه با ۱۱۰ تماس گرفته شد که در ساعت ۱۳:۲۶دقیقه پس از  ۱۵ دقیقه بعد از تماس با آنها به محل حادثه رسیدند،ساعت۱۳:۱۳ دقیقه با اورژانس تماس گرفته شد که در ساعت ۱۳:۲۲دقیق ۹دقیقه بعد از تماس در محل حادثه حاضرشدند ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه با آتش نشانی تماس گرفته شد که در ساعت ۱۳:۲۶ دقیقه ظرف مدت ۱۱ دقیقه بعد از تماس در محل حادثه حاضر شدند و هلال احمر هم در ساعت ۱۳:۱۷دقیقه  تماس گرفته شد که در ساعت۱۳:۳۳ دقیقه حدود ۱۶:دقیقه بعد از تماس در محل حادثه حاضر شدند.

دادستان دنا در این مانور درخصوص عملکرد دستگاههای خدمات رسان شهر پاتاوه گفت:در این مانور اورژانس و آتش نشانی با سرعت عمل بالاتری به محل حادثه رسیدند ولی هلال احمر وپلیس ۱۱۰  در بازه زمانی مناسب به محل حادثه نرسیدند که عملکردشان نامطلوب بود و در کل عملکرد دستگاههای خدمات رسان شهر پاتاوه نسبتا خوب بود.

افشین اظهار داشت:این مانورها به صورت پیوسته انجام خواهد شد و دستگاههای خدمات رسانی که عملکرد خود را بالا نبرند و به موقع به محل حادثه نرسند قطعا مورد بازخواست قرار خواهند گرفت و با مدیر مربوطه برخورد خواهد شد.

سریع‌ترین دستگاه های خدمات رسان پاتاوه معرفی شدند 5

سریع‌ترین دستگاه های خدمات رسان پاتاوه معرفی شدند 6

سریع‌ترین دستگاه های خدمات رسان پاتاوه معرفی شدند 7

 

پایان پیام/


معاون سیاسی سپاه: روز فرار صهیونیست‌ها نزدیک است
دنبال کنید

منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi