سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

توصیه رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد به داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس

به گزارش کرونا از یاسوج ، سید جواد هاشمی‌مهر در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین روند فرآیند ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ثبت‌نام انتخابات ساعت ۸ صبح روز ۲۷ مهرماه آغاز و ساعات ۱۸ فردا سوم آبان به اتمام می‌رسد. رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون ۸۴ نفر ثبت‌نام خود را نهایی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101466
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

کرونا :

توصیه رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد به داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس

به گزارش کرونا از یاسوج ، سید جواد هاشمی‌مهر در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین روند فرآیند ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ثبت‌نام انتخابات ساعت ۸ صبح روز ۲۷ مهرماه آغاز و ساعات ۱۸ فردا سوم آبان به اتمام می‌رسد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون ۸۴ نفر ثبت‌نام خود را نهایی کردند که‌ ۳۳ نفر در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون،  ۳۱ نفر حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی و ۲۰ نفر در حوزه گچساران و باشت ثبت‌نام خود را نهایی کردند.

وی با بیان اینکه ۴۰۱ نفر در مرحله پیش ثبت‌نام، ثبت‌نام خود را انجام دادند به داوطلبان توصیه کرد ثبت‌نام نهایی خود را به روز و ساعات پایانی سوم آبان ماه واگذار نکنند.

هاشمی‌مهر بیان کرد: آنچه روند ثبت‌نام را با تاخیر مواجه کرده گواهی پنج ساله کار اجرایی، آموزشی، پژوهشی و قضایی است که ستاد انتخابات استان جهت تسریع و تسهیل در ثبت‌نام انتخابات به حکم کارگزینی افراد هم اکتفا می‌کند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi