پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کافه گیلان وبسایتی برای بهترین کافه های گیلان

کافه گیلان وبسایتی برای بهترین کافه های گیلان کافه گیلان برای بهترین کافه های گیلان است. کافه گیلان چیست؟ کافه گیلان وبسایت اینترنتی است که وبسایتی از وبسایت های شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی (سهامی خاص) می باشد. شرکت آکام آتا با موضوعات فعالیت مشاوره کسب و کار و مدیریت و مشاوره کارافرینی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101395
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

کرونا :

کافه گیلان وبسایتی برای بهترین کافه های گیلان

کافه گیلان وبسایتی برای بهترین کافه های گیلان

کافه گیلان برای بهترین کافه های گیلان است. کافه گیلان چیست؟ کافه گیلان وبسایت اینترنتی است که وبسایتی از وبسایت های شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی (سهامی خاص) می باشد. شرکت آکام آتا با موضوعات فعالیت مشاوره کسب و کار و مدیریت و مشاوره کارافرینی و با مجوز مشاوره تجاری از یک طرف و با موضوعات طراحی وبسایت و سئو و بهینه سازی وبسایت ها و همچینین تولید محتوا برای سایت ها در کنار تولید، توسعه و پشتیبانی نرم افزار با مجوز فناوری اطلاعات و ارتباطات از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان گیلان وبسایت کافه گیلان را برای کمک به کافه های گیلان تاسیس کرده است.

بهترین کافه های گیلان و کافه گیلان

کافه گیلان بر آن است که با ارائه خدمات خاص و یاری به شما مشتریان حوزه هورکا، را در صدر بهترین های نه تنها گیلان بلکه در سطح کشور و بین المللی قرار دهد. تهیه بیزینس پلن Business Plan، جلسات متعدد مشاوره حضوری و تلفنی کسب و کار Business Consulting ، راهنمایی در راستای رعایت استاندارد های بهترین های دنیا، الگوبرداری، benchmarking بنچ مارکینگ، پیدا کردن بهترین شیوه ها Best Practice ، آنالیز رقبا Competitor Analysis، تحلیلی و آنالیز بازار Market Analysis ، تحقیق بازار Market Research  برنامه جامع بازاریابی و فروش Sales and Marketing Plan، دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو و شبکه های اجتماعی Digital Marketing and Communication ، توسعه کسب و کار Business Development و جذب سرمایه Fund Raising  از جمله خدماتی است که تیم بین المللی ما ارائه می دهد.

پولسازترین کسب و کار گیلان

وقتی از پولسازترین صحبت می کنیم بهتر است از محبوب ترین های گیلان بگوییم. گیلان یکی از استان های شمالی ایران با طبیعت بکر و آب و هوای عالی و مزیت های رقابتی بسیاری که نسبت به بسیاری از استان ها دارد هر ساله میزبان مهاجران بسیاری از سایر استان ها بوده و در عین حال میزبان مسافران بسیاری است و یکی از توریستی ترین استان های ایران است. مسلما اولین نیاز افراد غذا و نوشیدنی و اقامت است بنابراین هر سه حوزه هتل، رستوران و کافه (هورکا) در برآوردن این سه نیاز (غذا، نوشیدنی و اقامت) بومی ها، مسافران و مهاجران نقش بسیار پر رنگی ایفا می نماید و می توان گفت در کنار فعالیت در حوزه املاک ، پولسازترین و محبوب ترین حوزه کسب و کار گیلانی ها می باشد. تیم ما از صفر تا صد این حوزه در کنار شما خواهد بود تا جز بهترین ها شوید.

گزارش تصویری ازشب سوم گرامیداشت یوم الله ۲۲بهمن در شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران
دنبال کنید

کافه گیلان و حوزه فعالیت آن

در کافه گیلان در حوزه مشاوره تجاری هورکا (هتل،رستوران و کافه) فعالیت دارد. طراحی وبسایت برای کافه های گیلان در کنار سئو، تولید محتوای نوشتاری و تصویری و همچنین بهینه سازی وبسایت های کافه رستوران و هتل ها از جمله اهداف کافه گیلان می باشد. کافه هایی که با تیم کافه گیلان و در واقع با شرکت آکام آتا کار می کنند می توانند در راستای توسعه کسب و کار خود قدم های بزرگ و هدفمندی بردارند و جزء بهترین کافه های گیلان باشند.

 

 

کافه گیلان وبسایتی برای بهترین کافه های گیلان 3

 

 

 

 

هورکا در گیلان و نقش کافه گیلان

هورکا یا هُرِکا مخفف سه کلمه هتل، رستوران و کافه است و در واقع یک اصطلاح تجاری بوده که برای فعالین اقتصادی و شرکت های فعال در این حوزه بکار برده می شود. اصطلاح هورکا (HoReCa )  در زبان انگلیسی نیز مخفف سه کلمه Hotel, REstaurant, Café می باشد. وبسایت ثبت شده کافه گیلان ، با همکاری تیمی متخصص، تحصیلکرده و با تجربه در این حوزه متعلق به شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی (سهامی خاص) می باشد. این شرکت مشاور تجاری با توجه به مجوز های اخذ کرده در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین موضوعات فعالیت خود که مشاوره کسب و کار، مشاوره مدیریت، مرکز مشاوره کارآفرینی،  با مجوز مشاوره تجاری، طراحی وبسایت، اپلیکیشن و سئو و تولید و توسعه و پشتیبانی نرم افزار در حوزه های مختلف صنعت هورکا یا هُرِکا در استان گیلان به کافه های استان خدمات رسانی نماید. در عین حال با توجه به ارتباطات گسترده داخلی و خارجی و تیم حقوقی و تجاری و با تجربه در گیلان می تواند در کنار فعالان این حوزه خدمات ارزنده ای را در حوزه های مختلف فروش، بازاریابی، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ به کافه های گیلان ارائه دهد.

تأثیر «یک رأی» از نظر رهبر انقلاب
دنبال کنید

 

بهترین کافه های رشت گلسار

 

بهترین کافه های رشت گلسار و بهترین کافه های رشت برای تولد – دو مورد از عباراتی هستند که کاربران اینترنتی در گوگل آن را جستجو می کنند. حال استفاده از کلماتی مانند بهترین و برترین و لوکس ترین آیا می تواند معیار های مشخصی داشته باشد. مسلما نظرات مشتریان اولین فاکتور تعیین کننده و پاسخ به این سوال است که برترین ها کدام هستند. هدف معرفی بهترین ها نیست – هدف معرفی ارزش آفرینی و کارآفرینی و خدمات بسیار عالی برای علاقه مندان به کافه و کافه نشینی در محیط لذت بخش توام با آرامش است. کدام کافه ها در گلسار رشت خدماتی ارزنده ارائه می دهند. کدام کافه ها خلاقیت و نوآوری را با علم روز حوزه هورکا و همچنین تجارت ارزنده ترکیب نموده اند. کدام کافه ها از لحاظ کمی و کیفی کارآفرینی مناسب تری انجام داده اند. کدام کافه ها در گلسار رشت خدمات رضایت بخش تری را توسط پرسنل خود برای همشهریان و هم زبانان و مسافران گرامی ارائه داده اند و می دهد. البته خدمات فقط برای کافه های گلسار رشت و یا کافه های شهرداری رشت نیست بلکه برای کلیه کافه های داخلی و بین المللی می باشد.

هدف از کافه گیلان معرفی بهترین کافه های گیلان است؟

کافه گیلان با هدف اصلی معرفی بهترین کافه های گیلان تاسیس نشده است. هدف اصلی وبسایت کافه گیلان تسهیل برای بهترین شدن در بین کافه های استان گیلان است. تعیین نقشه راه، نگارش بیزینس پلن، مشاوره تجاری در راستای تسهیل اهداف افزایش فروش و بهبود بازاریابی و همچنین استفاده از بروز ترین و علمی ترین روشهای برندینگ و بازاریابی برای توسعه کسب و کار که منتهی به ارزش آفرینی و کارآفرینی شود از جمله اهداف کافه گیلان می باشد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi