جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سدهای نیمه کاره کبوتر لانه کنگاور و قشلاق صحنه تا دی ماه تکمیل و آبگیری می‌شوند

نماینده مردم کنگاور در مجلس، با بیان اینکه بر اساس مصوبه سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه مبلغ هزار میلیارد تومان برای تکمیل سدهای نیمه کاره کبوتر لانه کنگاور و قشلاق صحنه تخصیص داده شده است تاکید کرد که این دو سد در دی ماه با حضور رییس جمهور تکمیل، آبگیری شده و به بهره‌برداری خواهند رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101315
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

سدهای نیمه کاره کبوتر لانه کنگاور و قشلاق صحنه تا دی ماه تکمیل و آبگیری می‌شوند

علی رضائی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، در بیان مشکلات حوزه انتخابیه‌اش در زمینه اجرای پروژه ۲ سد کبوتر لانه و قشلاق، گفت: در این منطقه دو سد نیمه کاره کبوتر لانه کنگاور و قشلاق صحنه داریم که احداث آنها از ۱۴ سال قبل آغاز شده بود اما به دلیل مشکل نقدینگی و تامین اعتبار معطل مانده بود که در نهایت از طریق رایزنی با رییس جمهور و دیدار با وزیر نیرو موفق شدیم در سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه، هزار میلیارد تومان برای تکمیل آنها مصوب کنیم.  

 نماینده مردم کنگاور و صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از این مبلغ ۴۰۰ میلیارد برای پرداخت بدهی به پیمانکاران، ۴۰۰ میلیارد برای تملک اراضی و باغات مردم و ۲۰۰ میلیارد برای تکمیل این ۲ سد تخصیص داده شد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: قرار بر این شده است که این دو سد تکمیل و آبگیری شده و در دی ماه با حضور رییس جمهور به بهره‌برداری برسد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi