چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳

اخذ دستور وزیر بهداشت جهت تامین نیاز تجهیزاتی 3 بیمارستان شیراز

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت:  برای تامین نیاز ۳ بیمارستان شیراز دستورات لازم را از وزیر بهداشت اخذ کردیم و امیدوارم در اسرع وقت این تجهیزات به بیمارستان های مورد نظر اختصاص داده شوند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101252
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

اخذ دستور وزیر بهداشت جهت تامین نیاز تجهیزاتی 3 بیمارستان شیراز

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به دیدار خود با وزیر بهداشت اشاره کرد و گفت: در این دیدار پیرامون مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه مباحث مورد نظر مطرح شد و مقرر شد اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

وی افزود: پیرو بازدید هایی که از بیمارستان ها داشتیم، کمبودها و کاستی های آنها احصا شد که این کاستی ها ضمن نامه نگاری به صورت حضوری به اطلاع وزیر نیز رسید.

نماینده مردم شیراز در مجلس بیان کرد: یک دستگاه سنگ شکن جهت بیمارستان شهید فقیهی، دو دستگاه آنژیو گرافی جهت بیمارستان های نمازی و قلب الزهرا(س) و دو دستگاه شتاب دهنده خطی جهت بیمارستان نمازی از جمله مطالبات ما از وزیر بهداشت بود که آقای وزیر دستور لازم را در این جهت صادر کرد.

عزیزی عنوانکرد: بنده با تمام توان پیگیر رفع کاستی های درمانی و بهداشتی هستم و امیدوارم با هم افزایی مدیران ذی ربط این نیازها را به حداقل ممکن برسانیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi