یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکمیل و نوسازی مدارس چهار شهرستان بوشهر با اعتبار 250 میلیارد تومان در سال 1401

نماینده مردم دیر، کنگان و جم و عسلیویه در مجلس با بیان اینکه امسال اعتبارات حوزه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پارس جنوبی به ۳۶۰ میلیارد تومان افزایش یافته است، گفت: این اعتبار تا ۵۰۰ میلیارد تومان قابل افزایش است که نسبت به طرح‌های تدوین شده تخصیص داده می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101201
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

کرونا :

تکمیل و نوسازی مدارس چهار شهرستان بوشهر با اعتبار 250 میلیارد تومان در سال 1401

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، موسی احمدی در نشست بررسی طرح‌های اجرا شده در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی از توجه دولت سیزدهم در این حوزه قدردانی کرد و اظهار داشت: سیاست دولت سیزدهم در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی از جمله وزیر نفت قابل ستایش و قدردانی است، چرا که این مهم زمینه توسعه حرکت‌های مهمی در انجام زیرساخت‌ها بر اساس مطالبات مردم و مسئولان شده است.

نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکمیل و نوسازی مدارس چهار شهرستان ۲۵۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ بیان کرد: خط آبرسانی سیراف- جم یکی از طرح‌های مهمی است که همکاری شرکت‌ها و صنایع در این مهم درخور تحسین است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال اعتبارات حوزه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پارس جنوبی به ۳۶۰ میلیارد تومان افزایش یافته است، گفت: این اعتبار تا ۵۰۰ میلیارد تومان قابل افزایش است که نسبت به طرح‌های تدوین شده تخصیص داده می‌شود.

احمدی تشکیل معاونت امور اجتماعی در سازمان منطقه ویژه پارس را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: برای بهبود روند نظارت و پیگیری مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه پارس جنوبی و در راستای شفاف‌سازی برای نظارت، کنترل و بهره‌وری بهتر معاونت اجتماعی در منطقه ویژه پارس جنوبی راه‌اندازی شود تا فعالیت‌ها در این حوزه با  نظارت و بهره‌وری بهتری به پیش برود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi