یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیت‌الله فلاحتی: عقب‌مانده‌ها فکر می‌کنند آمریکا هنوز کدخداست

به گزارش کرونا از رودسر، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در کارگاه توانمندسازی رسانه‌ای نوآوین ویژه پسران پایه نهم، دهم و یازدهم تحصیلی استان گیلان در اردوگاه چابکسر با اشاره به آشکار شدن چهره واقعی آمریکایی‌ها در جنایت‌های اخیر اظهار کرد: جرم مردم مظلوم، بیماران و مجروحان در غزه چه بود که با بمب‌های آمریکایی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101054
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۳۶

کرونا :

آیت‌الله فلاحتی: عقب‌مانده‌ها فکر می‌کنند آمریکا هنوز کدخداست

به گزارش کرونا از رودسر، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در کارگاه توانمندسازی رسانه‌ای نوآوین ویژه پسران پایه نهم، دهم و یازدهم تحصیلی استان گیلان در اردوگاه چابکسر با اشاره به آشکار شدن چهره واقعی آمریکایی‌ها در جنایت‌های اخیر اظهار کرد: جرم مردم مظلوم، بیماران و مجروحان در غزه چه بود که با بمب‌های آمریکایی به خاک و خون کشیده شدند؟

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه ملت ایران بیش از ۴۰ سال مقابل آمریکایی‌ها مقاومت کردند اما آن‌ها دنیا را رها نمی‌کنند، افزود: آمریکایی‌ها از آن سوی دنیا به این منطقه آمده و به صغیر و کبیر رحم نکردند.

فلاحتی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی سال‌هاست که فریاد می‌زند آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: تنها خواسته جوانان فلسطینی که اجداد و پدرانشان توسط صهیونیست‌ها کشته شدند، مستقل بودن و پس گرفتن سرزمین‌شان است اما پاسخ‌شان را با بمب‌های خوشه‌ای و فسفری دادند.

وی با اشاره به اینکه شیفتگان آمریکا در داخل کشور اگر تاکنون آمریکایی‌ها را نشناختند، امروز بشناسند، افزود: اگر هنوز فکر می‌کنند که آمریکا کدخداست بدانند که عقب مانده هستند؛ مگر هرکسی که پول، زور و قدرت دارد باید انسان بکشد؟‌

وی با بیان اینکه جرم و جنایات صهیونیست‌ها صدای سازمان‌های بین‌المللی را درآورده است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها فهمیده‌اند که دیگر راهی جز آدم‌کشی ندارند؛ در سال‌های گذشته نیز اوکراین را با روسیه و چین را درگیر تایوان کردند، نفت سوریه را دزدیدند و جنگ ۸ ساله را به یمن و ایران تحمیل کردند که نشان می‌دهد رهبرانِ آمریکا وحشی‌ترین هستند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه اتفاقات اخیر باعث موج بیداری ملت‌ها بیدار شد و ملت‌ها متوجه شوند که باید روی پای خود بایستند، بیان کرد: با فوت یک دختر در ایران، آشوب راه انداختند اما اکنون در یک روز بیش از هزار نفر را در بیمارستان به خاک و خون می‌کشند آیا این مظلومیت نیست؟ البته پاسخش روشن است و این جنایتکاران با جمهوری اسلامی و ملت‌های آزاده و با زندگی شرافتمندانه مخالفند.

لزوم استفاده از ظرفیت گروه‌های فرهنگی جهادی در دیشموک
دنبال کنید

فلاحتی با بیان اینکه دشمنان در تلاشند تمام الفبای زندگی معنوی را زیر سوال ببرند و با دین و قرآن می‌جنگند افزود: جرم و جنایاتی که امروز آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در دنیا مرتکب می‌شوند، حیواناتِ درنده هم مرتکب نمی‌شوند؛ مسلمانان چه گناهی کردند که باید همیشه کشته شوند؟

وی خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: علم قدرت‌آور است؛ امروز ایرانی‌ها موشک‌هایی‌ می‌سازند که قادر است پایگاه موشکی آمریکا در اقیانوس اطلس را هدف قرار دهد و در بسیاری از فنون و صنعت جدید نیز به رتبه‌های برتر و موفقیت‌های چشمگیری رسیدیم.

وی با اشاره به افزایش قدرت علمی ایران تصریح کرد: پایبندی به ارزش‌ها و خوب درس خواندن از جمله انتظارات‌ ما از جوان ایرانی است زیرا یکی از اهداف آشوب‌ها، نرفتن جوان به مدرسه و جدی‌ نگرفتن تحصیل بود در حالی‌که بسیاری از تجهیزات پیشرفته و دستاوردهای علمی و نظامی کشورمان توسط جوانان ساخته می‌شود به همین دلیل دشمن نمی‌خواهد جوانان‌ِ ما دنبال درس، دین و دانش بروند.

وی با بیان اینکه کشوری که مردمش به علم و دانش توجه کند،‌ کشوری قدرتمند خواهد بود افزود: کدخدای دنیای امروز، ایرانی‌ها و دانشمندان برتر ایرانی هستند، دنیا و آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را بشناسید و دانش و علم را رها نکنید.

به گفته فلاحتی علم فقط برای پول و ثروت نیست بلکه علم برای بالا بردن و رشد جامعه و بالنده شدن انسان است و عالم فرهیخته و دانشمند در ایران همواره مورد توجه خواهد بود.

 پایان پیام/۳۳۸۹


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi