شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش رطوبت و مه رقیق در استان خوزستان

به گزارش کرونا از اهواز، محمد سبزه‌زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز و فردا با توجه به بالابودن شاخص‌های ناپایداری و رطوبت مطلوب، رشد ابر و احتمال رگبار‌های پراکنده و رعد و برق در برخی از نقاط استان به‌ویژه مناطق جنوبی و شرقی و ارتفاعات دور از انتظار نیست. وی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101000
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

کرونا :

افزایش رطوبت و مه رقیق در استان خوزستان

به گزارش کرونا از اهواز، محمد سبزه‌زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز و فردا با توجه به بالابودن شاخص‌های ناپایداری و رطوبت مطلوب، رشد ابر و احتمال رگبار‌های پراکنده و رعد و برق در برخی از نقاط استان به‌ویژه مناطق جنوبی و شرقی و ارتفاعات دور از انتظار نیست.

وی افزود: طی امروز وزش باد‌ها در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی متوسط پیش‌بینی می‌شود، جریانات جنوبی از اواخر وقت امروز تا اواسط وقت فردا سبب افزایش رطوبت و بعضا مه رقیق در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان در ادامه بیان کرد: شمال خلیج فارس تا اواسط وقت امروز مواج خواهد بود.

وی عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۳۶.۳ درجه سانتی‌گراد و دزپارت با ۱۳ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

سبزه‌زاری تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۳۲.۹ درجه سانتی‌گراد و حداقل به ۲۱.۲ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi