شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

مشکل بیش از ده ساله اهالی شهرک امیرالمومنین(ع) کمالشهر حل شد

نماینده مردم کرج در مجلس از حل مشکل ۱۰ ساله شهرک امیرالمومنین(ع) کمالشهر با تصویب هیات حل اختلاف استان البرز خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100952
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

مشکل بیش از ده ساله اهالی شهرک امیرالمومنین(ع) کمالشهر حل شد

مهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  با بیان اینکه با تصویب هیأت حل اختلاف استان البرز مشکل بیش از ده ساله اهالی شهرک امیرالمومنین(ع) کمالشهر حل شد، گفت: ️با توجه به توافق بین شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه جهت رفع مشکل تفکیک اراضی موقوفه شهرک امیرالمومنین(علیه السلام)، مصوبه شورای شهر کمالشهر در هیأت حل اختلاف تایید شد.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ️با این مصوبه، مالکین اراضی قولنامه‌ای چنانچه اجاره نامه از اداره اوقاف داشته باشند پس از پرداخت عوارض تفکیک می توانند پروانه ساخت دریافت کنند.

براساس این گزارش این اراضی به واسطه اختلاف بین شهرداری و اداره اوقاف و ناهماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط، با مشکلات و موانع اداری مواجه بود که در چندین نوبت بازدید مهدی عسگری از منطقه، مورد گلایه و مطالبه مردم و خانواده معزز شهدا قرار گرفت.

با پیگیری‌های صورت گرفته، توافق‌نامه‌ای بین شورا  و شهرداری کمالشهر با اداره اوقاف منعقد شد و در شورای شهر کمالشهر به تصویب رسید اما با ایراد در هیات تطبیق فرمانداری مواجه شد‌، در نهایت با تایید مصوبه شورای شهر کمالشهر در هیأت حل اختلاف استان، این موانع مرتفع و مشکل بیش از ده ساله اهالی شهرک امیرالمومنین(ع) کمالشهر حل شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi