شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

محدودیت‌های ترافیکی «اجتماع حمایت از مردم غزه» در پایتخت

به گزارش خبرنگار انتظامی کرونا ، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت‌های تردد برای برگزاری مراسم اجتماع بزرگ حمایت از مردم ستمدیده و مظلوم غزه خبر داد.   رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: با توجه به اجتماع بزرگ مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه، امروز مراسمی به همین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100907
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

کرونا :

محدودیت‌های ترافیکی «اجتماع حمایت از مردم غزه» در پایتخت

به گزارش خبرنگار انتظامی کرونا ، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت‌های تردد برای برگزاری مراسم اجتماع بزرگ حمایت از مردم ستمدیده و مظلوم غزه خبر داد.  

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: با توجه به اجتماع بزرگ مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه، امروز مراسمی به همین عنوان از ساعت ۱۵ در میدان انقلاب برگزار خواهد شد. 

 وی تصریح کرد: به همین منظور محدودیت‌های تردد از خیابان فردوسی و میدان فردوسی به سمت غرب، خیابان جمهوری به سمت شمال، تقاطع توحید آزادی به سمت شرق و بلوار کشاورز به سمت جنوب اعمال خواهد شد.  

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: با توجه به برگزاری این مراسم لازم است شهروندان ترددهای خود را در این ساعات مدیریت کرده و از مسیرهای جایگزین مانند خیابان جمهوری به سمت شرق و خیابان فاطمی و بلوار کشاورز تردد کنند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi