شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه آزاد دهدشت منصوب شد

به گزارش کرونا از کهگیلویه، جلسه تکریم و معارفه سرپرستان جدید و قدیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت با حضور معاونت هماهنگی و برنامه‌ریزی  دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد‌، مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان، هیات رئیسه  واحد و جمعی از هیات علمی و کارکنان واحد برگزار شد. در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام یوسف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100883
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

کرونا :

رئیس دانشگاه آزاد دهدشت منصوب شد

به گزارش کرونا از کهگیلویه، جلسه تکریم و معارفه سرپرستان جدید و قدیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت با حضور معاونت هماهنگی و برنامه‌ریزی  دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد‌، مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان، هیات رئیسه  واحد و جمعی از هیات علمی و کارکنان واحد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام یوسف عمرانی‌نژاد با اشاره به گوشه‌ای از کارهای انجام گرفته در واحد دهدشت در زمان تصدی مسئولست خود اظهار کرد: در شروع مسئولیت اینجانب تعداد دانشجویان شاغل به تحصیل در این واحد دانشگاهی حدود ۹۵۰ دانشجو بوده و اکنون به حدود ۲۵۰۰ دانشجو افزایش پیدا کرده‌اند.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت افزود: ازطرف دیگر به منظور کسب درآمدهای غیر شهریه‌ای و تحقق سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در افزایش درآمدهای غیر شهریه‌ای به کشت گندم ،ذرت و گل رز روی آوردیم و در این زمینه درآمد قابل قبولی عاید دانشگاه شد.
 
در ادامه این مراسم حمیدرضا صدیق‌نژاد، ضمن تشکر از حسن اعتماد ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان در معرفی وی به عنوان  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت، به بیان برنامه‌های خود برای اداره واحد دهدشت پرداخت.

به گزارش فارس، در این آیین ضمن تقدیر از زحمات چهار ساله حجت‌الاسلام یوسف عمرانی‌نژاد در زمان تصدی مسئولیت واحد دهدشت و آرزوی توفیق برای ایشان در مسئولیت به عنوان معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، حمیدرضا صدیق‌نژاد به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد واحد دهدشت معرفی شد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi