یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصمیمات مهم برای رفع محرومیت از دلی بهرام بیگی

به گزارش کرونا از سی‌سخت، بخشدار پاتاوه در سفر به همراه مدیران به روستاهای بهرام بیگی خبر از تصویب چندین مصوبه داد. صفادوست بخشدار پاتاوه در گفت وگو  باخبرنگار فارس گفت: روستای بهرام بیگی درفاصله ده کیلومتری شهر پاتاوه به دلیل وجود آبشار زیبای بهرام بیگی یکی از جاذبه های گردشگری و جذب توریست در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100880
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

کرونا :

تصمیمات مهم برای رفع محرومیت از دلی بهرام بیگی

به گزارش کرونا از سی‌سخت، بخشدار پاتاوه در سفر به همراه مدیران به روستاهای بهرام بیگی خبر از تصویب چندین مصوبه داد.

صفادوست بخشدار پاتاوه در گفت وگو  باخبرنگار فارس گفت: روستای بهرام بیگی درفاصله ده کیلومتری شهر پاتاوه به دلیل وجود آبشار زیبای بهرام بیگی یکی از جاذبه های گردشگری و جذب توریست در استان است که هر ساله مسافران و گردشگران زیادی به این منطقه زیبا مسافرت می کنند.

وی گفت: اما متاسفانه نبود امکانات بهداشتی، عدم روشنایی، عدم راه ارتباطی مناسب معضلات و مشکلات زیادی را برای هموطنان و گردشگران ایجاد کرده است لذا از مدیران شهرستانی و استانی طی دو مرحله دعوت کردیم اما متاسفانه بنا بدلایلی این مهم محقق نشد.

بخشدار پاتاوه اظهار داشت: پس از رایزنی های مختلف توانستیم موافقت مدیران را بگیریم تا اینکه در روز دوشنبه ۲۴ مهرماه  با حضور مدیرکل امور روستایی استانداری، انصاری معاون شرکت توزیع برق استان، جهانفکر و آریان پناه معاونان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، رضایی قائم مقام آبفای استان، پردال رئیس اداره برق شهرستان دنا، نجفی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان دنا، بهمنی رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان دنا از این روستای گردشگری بازدید کنیم.

وی به مصوبات سفر اشاره کرد و گفت:  مقرر شد نقشه مسیر خط لوله یا جدول کشاورزی را تهیه و جهت اجرا و جابجایی خط لوله به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تحویل دهند و مقرر گردید؛ شرکت توزیع برق شهرستان دنا طراحی شبکه برق منتهی به آبشار را انجام داده و ظرف مدت یک هفته به اداره میراث فرهنگی شهرستان دنا تحویل دهد.

شرایط امروز مملکت،انتظار و صبوری بیشتری از پزشکان را می طلبد/ روزانه بیش از۳۰۰بیمار در کلینیک والفجر گچساران ویزیت می شوند
دنبال کنید

این مسئول افزود: مقرر گردید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان پس از تایید نقشه های دریافتی، نسبت به تغییر مکان فعلی و اجرای مجدد روی دیوار با اجرای حفاظت فیزیکی از لوله آب کشاورزی ومجددا لوله آب کشاورزی را در محل جدید قرار دهد.

وی گفت: مقرر گردید همه این اقدامات بصورت آنی و فوری وبدون تشریفات و استعلامات اداری و هرگونه نامه نگاری صورت پذیرد.

این مسئول گفت: مقرر گردید اجرای شبکه آب روستای (کره دان) بهرام بیگی توسط آبفا استان تهیه، تامین اعتبار و با کارفرمایی بسیج سازندگی استان در کمترین زمان ممکن تنش آبی این روستا برطرف گردد.

وی باین کرد: مقرر شد راهداری و حمل و نقل جاده ای استان طی ماه آتی روکش آسفالت روستای بهرام بیگی به سمت پاتاوه را به طول دوازده کیلومتر اجرا کند همچنین اجرای آسفالت جاده دسترسی به قبرستان بهرام بیگی را زیرسازی و آسفالت کند.

تصمیمات مهم برای رفع محرومیت از دلی بهرام بیگی 6

تصمیمات مهم برای رفع محرومیت از دلی بهرام بیگی 7

تصمیمات مهم برای رفع محرومیت از دلی بهرام بیگی 8

تصمیمات مهم برای رفع محرومیت از دلی بهرام بیگی 9

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi