یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعتباری بالغ 50 میلیارد تومان برای احداث و نوسازی جاده‌های روستایی

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری‌ها در بحث راه سازی و آسفالت با اختصاص اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان از وزارت راه و شهرسازی برای نوسازی جاده‌های روستایی صورت گرفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100823
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

اعتباری بالغ 50 میلیارد تومان برای احداث و نوسازی جاده‌های روستایی

احسان اردکانی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت در مورد آخرین اقدامات و پیگیری انجام شده در حوزه انتخابیه، گفت: پیگیری‌ها در بحث راه سازی و آسفالت جاده‌ها با اختصاص اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان از وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت و در حدود ۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی آسفالت شد البته این اعتبارات در شهرستان مد نظر گرفته قرار بود.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در ادامه تاکید کرد: در بحث کمک به حوزه روستاها در حدود هزار تن قیر تهاتری با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان از بنیاد مسکن برای معابر روستاهایی که نیاز به آسفالت دارند در نظر گرفته شد و قرار داد زیرسازی آن آماده بود که این پروژه مهم در جهت افزایش رضایتمندی مردم روستاها صورت گرفت.

نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در بحث میراث فرهنگی با اعتباری که از سازمان برنامه و بودجه گرفتیم کاوش و حفاری شهر نیشابور پس از ۱۵ سال توقف این کاوش و حفاری آغاز شد که منجر به کشف دیواره‌های اطراف شهر شده است و این آثار تاریخی متعلق به ۹۰۰ سال قبل است.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در حوزه اقدامات زیر ساختی پروژه نصب ۲ کیلومتر گاردریل در جاده باغرود که محل ورزش همگانی و پیاده‌روی سالمندان و مردم شهر بود و متاسفانه به دلیل عدم وجود گاردریل شاهد تصادفات بسیاری در این جاده  بودیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi