شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۳ زمین ورزشی با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان در خمینی شهر احداث شد

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان ۳ زمین ورزشی در خمینی شهراحداث شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100820
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

۳ زمین ورزشی با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان در خمینی شهر احداث شد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،  در روزهای گذشته چند پروژه ورزشی در خمینی شهر با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی وزارت نفت، اعتبارات استانی اداره کل ورزش و جوانان و مشارکت شهرداری ۲ زمین چمن مصنوعی احداث و زمین چمن طبیعی ورزشگاه قدس و ورزشگاه وازیچه بازسازی و احداث شد.

محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در این آئین اظهار داشت: در شهرستان خمینی‌شهر ۶ زمین چمن مصنوعی در ۶ مدرسه احداث شد و ۸ زمین چمن مصنوعی دیگر در مدارس مختلف شهرستان در دستور کار است.

وی افزود: با کمک اعتبارات ملی وزارت نفت و اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان زمین چمن طبیعی ورزشگاه قدس به عنوان مهمترین و بزرگترین زمین چمن طبیعی با کیفیت مرغوب به عنوان یک مطالبه مهم ورزشکاران احداث و احیا شد.

 نقدعلی با بیان اینکه مهمترین تکلیف و وظیفه اولیه ما تأمین زیرساخت‌های ورزشی شهرستان است گفت: این نوع حرکت نمونه‌ای از همگرایی و تعامل بین نماینده مردم، اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرداری است.

وی گفت: یقین دارم این نوع حرکت در شهرهای کوشک، درچه و اصغرآباد برای رفع کمبودهای ورزشی شهرستان اثر گذار است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از فعالیت‌های عمرانی کشور از اعتبارات ملی وزارت نفت در حال اجراست گفت: موضوعات معیشتی، تورم اقتصادی و سفره مردم با نگاه ویژه در دستور کار مجلس هست ولی با درکنار این موضوعات نباید از زیر بناهای عمرانی، آموزشی و ورزشی کشور غافل شد.

وی افزود: حرکات و اقدامات عمرانی خوبی در حوزه آموزش و پرورش شهرستان در حال اجراست، جمعیت دانش آموزان شهرستان از سال تحصیلی سال گذشته افزایش داشته و از حدود ۶۱ هزار نفر به حدود ۷۱ هزار نفر افزایش یافته است.

دستگیری تعدادی از مهاجمین و تروریست‌های درگیری امروز در زاهدان
دنبال کنید

 نقدعلی ادامه داد: در شهرستان خمینی شهر ۷۰ واحد آموزشی و مدرسه فرسوده نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

نماینده مردم خمینی شهردر مجلس شورای اسلامی افزود: در این دوره ۷ مدرسه جدید افتتاح و به بهره برداری رسید و ۱۸ واحد آموزشی و مدرسه جدید در حال ساخت، کلنگ زنی و تأمین اعتبار شده است.

وی گفت: ضمن تقدیر از مشارکت و کمک‌های خیرین برای احداث زمین چمن مصنوعی ورزشگاه قدس، برای تأمین زیر ساخت‌های ورزشی شهرستان باید بیش از گذشته از حمایت، مشارکت خیرین برای کمبود وزیرساخت های ورزشی شهرستان استفاده کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi