چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

طوفان الاقصی به مانند طوفانی واقعی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس عملیات طوفان الاقصی فلسطینی ها را همچون طوفانی واقعی دانست که هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100685
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

طوفان الاقصی به مانند طوفانی واقعی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست

به گزارش خبرنگار خبررگزاری خانه ملت، محمّدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمان با گرامیداشت یاد شهدا، شهدای جبهه مقاومت خصوصا سید الشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طوفان الاقصی را مانند صائقه ای دانست که بر سر رژیم صهیونیستی فرود آمد و ضربه ای غیر قابل ترمیم به هیمنه توخالی این رژیم پوشالی وارد کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این موضوع که در طول ۷۰ سال گذشته در همه موارد شروع کننده حمله رژیم غاصب اسرائیل بوده و مقاومت فقط علمیات پدافندی داشته است، عنوان کرد: طوفان الاقصی یک حرکت آفندی (بر خلاف حرکات پدافندی سابق) بود که سرویس های اطلاعاتی اسرائیل را کاملا گیج و سردر گم کرده است.

زاهدی با اشاره به این موضوع که پیش از این شاهد بودیم که کشورهایی در منطقه دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند، گفت: از این به بعد دیگر هیچ کشوری جرأت حرف زدن در این موضوع را پیدا نخواهد کرد زیرا در صورت تکرار این خزعبلات نه تنها امت اسلامی و کشور های آزادی خواه بلکه ملت خودشان در مقابلشان خواهند ایستاد.

زاهدی نمازجمعه کرمان

وی با اشاره به این موضوع که جبهه مقاومت مختص به یک کشور نبوده بلکه یک جریان است، گفت: این جریان در مقابل تمام دنیای صهیونیسم ایستاده است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس استفاده از ۶۰۰۰ تن بمب در بمباران زنان و کودکان بی دفاع غزه را اوج خباثت این رژیم دانستند و خواستار واکنش سریع و قاطع جامعه بین الملل در این موضوع شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت معیشت جامعه و اوضاع نا بسامان اقتصادی یکی از دغدغه های اصلی مجلس انقلابی را پیگیری معیشت مردم دانست و عنوان کرد: به عنوان یک عضو کمیسیون تلفیق همواره پیگیر بهبود اوضاع اقتصادی و معیشت مردم بوده و هستم.

نماینده کرمان و راور در مجلس با اشاره به این موضوع که مدت ها است پیگیر همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در مجلس  بوده ایم و جلسات متعدد با ورزا و هیئت دولت در این موضوع شکل گرفته است، ابراز امیدواری کرد این موضوع به زودی حل شود.

زاهدی ادامه داد: به زودی جلسه ای تخصصی با حضور ۱۵ نفر از نمایندگان مجلس و وزرا و کادر اجرایی دولت و مجلس که در این امر دخیل هستند، تشکیل خواهد شود و امیدواریم از این جلسه حامل خبرهای خوبی برای بازنشستگان عزیز  داشته باشیم.

وی با اشاره به این موضوع که فرد بازنشسته تمام عمر خود را در جهت خدمت به مردم خرج کرده است و صادقانه تمام وجود خود را برای خدمت گذاری گذاشته است، عنوان کرد: حال که این بزرگواران به سن کهولت و استراحت رسیده اند وظیفه ما است که دغدغه های اصلی زندگی آنها را کم کنیم و مرهمی بر درد های اقتصادی و معیشتی زندگی شان باشیم و در این راه کوتاه نخواهیم آمد.

زاهدی در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت آموزش در اوایل انقلاب خطاب به مردم، گفت: پیشرفت در عرصه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است، در قبل از انقلاب تعداد انگشت شماری دانشگاه در کشور وجود داشت اما امروزه شاهد صدها دانشگاه تحت نظر وزارت علوم و وزارت بهداشت فقط در استان کرمان هستیم.

زاهدی نمازجمعه کرمان

 

نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به این موضوع که همواره پیگیر اوضاع دانشگاه های کرمان و تامین بودجه های لازم جهت آموزش فرزندان شما در دانشگاه های استان بوده ام، بیان کرد: اگر ما پیشرفت آموزش در کشور را از دستاوردهای نظام می‌دانیم از طرف دیگر تولید تکنولوژی در همین مراکز دانش بنیان اقتدار دفاعی و موشکی و حوزه پهبادی ایجاد کرده است و این موضوع می طلبد به این حوزه بیش از بیش توجه شود.

زاهدی با بیان این موضوع که در حال حاضر تعداد ۴۰ پارک علم و فناوری در کشور داریم که حدود ۱۰۰۰۰ شرکت دانش بنیان را تحت پوشش قرار می دهند، بیان کرد: استان کرمان با حدود ۳۰۰ شرکت دانش بنیان از جایگاه خوب علمی و تولید تکنولوژی بر خوردار است که می توان از این ظرفیت در صنایع و معادن استان بهره برد و این نیازمند سرمایه گذاری ابر شرکت های صنعتی استان در حوزه دانش بنیان است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان این موضوع که در حال حاضر حدود یک میلیون فرهنگی و معلم در کشور داریم، گفت: امروزه حتی دور ترین شهر ها و روستاهای کشور هم از آموزش برخوردار است و فرهنگیان عزیز با فعالیت جهادی در این مناطق مشغول علم آموزی هستند.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده در جهت ایجاد اشتغال و در آمد زایی در بخش راور شرکت فولاد این شهر با اشتغال حدود ۱۳۳۰ نفر تا حدودی این رسالت را به انجام رسانده است. راه اندازی دو خط تولید آهن اسفنجی با اشتغال زایی ۷۳۰ نفر و تولید سالانه ۹۰ هزار تن و ایجاد خط فولاد سازی ۱۰۰ هزار تنی با میزان پیشرفت کار ۹۸ درصد و اشتغال زایی ۶۰۰ نفر از بزرگ ترین کارهای انجام شده در این شهرستان است.

زاهدی با اشاره به مشکلات پیش رو یکی از عمده ترین مشکلات در این زمینه را پیگیری جهت تامین شرایط و امکانات لازم با توجه به غیر صنعتی بودن منطقه دانست و بیان کرد: یکی از بزرگ ترین مشکلات این کارخانه تامین برق بود که با پیگیری های زیاد این مشکل با انتقال برق از پست ۲ برق شهرستان زرند به ظرفیت ۱۴۰ مگابایت و اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان به انجام خواهد رسید با توجه به اینکه نیاز این کارخانه ۲۰ مگابایت برق است ۱۲۰ مگابایت باقی مانده در قبال مسئولیت اجتماعی صنایع کرمان به مردم منطقه تعلق خواهد گرفت.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه اضافه کرد: با افتخار عرض می کنم که هم اکنون شور ونشاطی در راور حاکم است که دیگر خبری از آن آمار بالای آسیب های اجتماعی و مهاجرت نیست و حتی مهاجرت معکوس آن درحال رخ دادن است و این جای امیدواری برای آینده شکوفای شهر راور دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi