پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصویب نهایی منطقه آزادتجاری مازندران/تکلیف پروژه آزادراه قائمشهر-ساری-میان‌دورود تعیین شد

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس یازدهم، از تصویب نهایی منطقه آزادتجاری مازندران و تعیین تکلیف پروژه آزادراه قائمشهر-ساری-میان‌دورود در جهت تحقق مطالبات ۳ دهه مردم این منطقه خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100670
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

تصویب نهایی منطقه آزادتجاری مازندران/تکلیف پروژه آزادراه قائمشهر-ساری-میان‌دورود تعیین شد

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات مثبتی که به تازگی در جهت بهبود وضعیت حوزه انتخابیه‌اش انجام شده است، گفت: تصویب نهایی منطقه آزادتجاری از جمله آرمان‌ها و مطالبات ۴۰ ساله مردم این منطقه بود که به نتیجه رسید و در صدد هستیم تا به سرعت عملیاتی شود. 

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: افتتاح پروژه‌های بزرگی همچون احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری از دیگر اقداماتی است که در راستای تحقق مطالبه ۳ دهه مردم این منطقه انجام شده و در ۲۲ بهمن ماه افتتاح خواهد شد و این اقدام برای اولین بار در جهت رفع مشکلات زیست محیطی حوزه انتخابیه انجام شده است.  

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تکمیل پروژه آزادراه قائمشهر-ساری-میان دورود که ردیفی نیز برای آن در بودجه ۱۴۰۲ تعیین شده است بعد از پیگیری‌های مکرری که انجام دادیم به نتیجه رسید و امسال با همکاری بانک ملی عملیاتی می‌شود و به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi