دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

بهسازی و تعمیرات اساسی خانه های تاریخی گازر و امین زاده شوشتر

تامین اعتبار مورد نیاز جهت مرمت حفاظتی توسط شرکت بازآفرینی شهری در جلسه ای با حضور نماینده مردم شوشتر درمجلس و معاونین وزیر،مدیران کل راه و شهرسازی تعیین شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100577
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

کرونا :

بهسازی و تعمیرات اساسی خانه های تاریخی گازر و امین زاده شوشتر

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر گتوند در مجلس شورای اسلامی با مهندس اوجی وزیر نفت دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار نماینده مردم شوشتر وگتوند در مجلس از وزیر نفت به جهت اختصاص ۲۰۵  میلیارد تومان برای ۶۹ پروژه در حوزه انتخابیه از ۱۴۰۱ تاکنون قدردانی کرد.همچنین این نماینده مردم پیشنهاد اختصاص اعتبار جدید برای حوزه انتخابیه (شوشتر و گتوند) به وزیر ارائه داد که وزیر نفت پیشنهاد را پذیرفتند.

توافقات دومین جلسه سهراب گیلانی با وزارت راه وشهرسازی

در جلسه ای که باحضور معاونین وزیر، مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان  برگزار شد؛ توافقات مهمی جهت تسریع در تکمیل پروژه ها صورت جلسه شد که یکی از آن ها بهسازی و تعمیرات اساسی خانه های تاریخی گازر و امین زاده شوشتر است.مقرر شد اعتبار مورد نیاز جهت مرمت حفاظتی با اعلام استان توسط شرکت باز آفرینی شهری تامین و ابلاغ شود و پس از آن شرکت نسبت به انتخاب سرمایه گذار اقدام خواهد کرد.

حمایت بانک صادرات از کشت و صنعت امام خمینی (ره) شوشتر

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس، با “سیفی” مدیر عامل جدید بانک صادرات ایران دیدار و گفت و گو کرد.با توجه به تغییر مدیر عامل این بانک مجددا به درخواست سهراب گیلانی در تاریخ ۱۵ مهرماه در محل کار مدیرعامل جدید بانک صادرات جلسه برگزار کرد و درخواست ها با مدیر عامل سابق مجدد مطرح و مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفتند و توافقات تسهیلات وامی انجام شد.

تصفیه‌خانه‌ فاضلاب و فاضلاب شهری نظرآباد باید ساماندهی شود
دنبال کنید

بانک صادرات ایران بعنوان سهامدار اصلی کشت و صنعت امام خمینی (ره) شوشتر تسهیلات بانکی آن را تامین می‌کند.این دیدار با حضور “ناصری” مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر خوزستان و ” عصاره” مدیرعامل کشت و صنعت امام (ره) شوشتر برگزار شد.

گفتنی است؛ جوانان ورزشکار مطرح شوشتر در رشته های رزمی با سهراب گیلانی دیدار کردند.در این دیدارها نماینده مردم در مجلس یازدهم  ضمن اعلام حمایت از آنان گفت:در شهریورماه ۱۴۰۲ مبلغ ۳۵ میلیارد تومان با مدیرکل ورزش خوزستان برنامه ریزی کردیم که تحول عظیمی در ورزش شوشتر وگتوند خواهد داشت‌./

پایان پیام
 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi