دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

اعضای هیات اجرایی انتخابات گچساران معرفی شدند+فیلم

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه انتخابات اعضای هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گچساران اظهار کرد: انتخابات یک رویداد سیاسی و مهم در کشور بوده و از دارای اهمیت بسیار بالایی برخوردار لست. وی بیان کرد: رهبر انقلاب ۴ شاخصه اصلی را برای انتخابات به عنوان راهبرد برای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100544
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

کرونا :

اعضای هیات اجرایی انتخابات گچساران معرفی شدند+فیلم

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه انتخابات اعضای هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گچساران اظهار کرد: انتخابات یک رویداد سیاسی و مهم در کشور بوده و از دارای اهمیت بسیار بالایی برخوردار لست.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب ۴ شاخصه اصلی را برای انتخابات به عنوان راهبرد برای ما توضیبح دادند و ما باید از این ۴ مولفه استفاده کنبم.

فرماندار گچساران تصریح کرد: امنیت نقش مهمی در زندگی بشر دارد و رای باعث پیشرفت، توسعه زیر ساخت اصلی امنیت است.

دبهیم خوب عنوان کرد: در انتخابات امنیت مولفه اصلی است و ضمن امنیت و سلامت انتخابات را برگزار کنیم. 

وی گفت: مشارکت مولفه سوم فرمایش مقام معظم رهبری است هرچه مشارکت ما بیشتر باشد مقبولیت بالاتر خواهد بود و هر جه نشارکت بیشتر باشد تضمین ارمانهای نظام بیشتر خواهد بود.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: در یک رقابت سالم انتخابات را برگزار خواهیم کرد و باید این اعتماد را برای مردم ایحاد کرده تا مردم پای صندوق ها آمده و بدانند رای آنها سالم است.

دیهیم خوب بیان کرد: انتخابات آبروی نظام است و بدون خط کشی بین گروه و جریان باید ۸ عضو اصلی انتخاب گردد تا در کنار ما متولیان انتخابات بتوانیم بدون تنش و در کمال آرامش این رویداد بزرگ را برگزار کنیم.

وی افزود: مشارکت در لوای قانون باشد و باید تلاش شود تا قانونمند یک انتخابات خوب را برگزار کنیم.

فرماندار گچساران ادامه داد: من نماینده دولت هستم و هیچ گروه بندی و خط کشی نداریم و درب اتاق من به روی تمام گروه ها باز است و از پیشنهادات و انتقادات سازنده استقبال خواهیم کرد.

افزایش تولید ۶ هزار بشکه نفت در روز در میدان نرگسی گچساران
دنبال کنید

دیهیم خوب اضافه کرد: امیدواریم رای شما طایفه ای و احساسی نباشد، از ۱۶ مرداد ماه شروع ثبت نام بوده و از ۲۷ مهرماه نیز ثبت نام اصلی آغاز خواهد شد.

وی گفت: سعی شده تا معتمدین در انتخابات اعضای هیات اجرایی انتخاب شوند به زودی بخشدار مرکزی گچساران‌ نیز  منصوب می شود.

فرماندار گچساران اظهار کرد: این جلسه طبق قانون می تواند با دو سوم اعضا آغاز شود، اخبار انتخابات تنها از طریق فرماندار اعلام خواهد شد.

دیهیم خوب تصریح کرد: برای انتخابات  اعضای هیات اجرایی می توان یا توافقی عمل کرد و با انتخابات برگزار گردد، ما خط کشی نداریم و کاملا بیطرف اقدامات را در راستای ایحاد یک رقابت خوب و سالم انحام خواهیم داد.

دیهیم خوب ادامه داد: ما ۸نفر عضو اصلی و ۵ نفر علی البدل برای اعضای هیات اجرایی انتخابات برگزیده می شوند.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi