سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

جای صنایع تبدیلی در استان گلستان بسیار خالی است

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: امروز جای صنایع تبدیلی در استان گلستان بسیار خالی است و انتظار می رود دولتمردان در این زمینه اقدامات اساسی را انجام دهند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100478
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

کرونا :

جای صنایع تبدیلی در استان گلستان بسیار خالی است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،  رمضانعلی سنگدوینی، در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: بیش از ۹۵ درصد آب شرب گلستان از چاه‌های زیرزمینی استان تأمین می‌شود.

وی افزود: اگر سد نرماب شرق استان و شیرین سازی آب دریا از غرب استان انتقال دهیم چاه‌هایی که اکنون برای آب شرب استفاده می‌شود برای کشاورزی اختصاص پیدا می‌کند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: توافقی که با همسایگان دریای خزر داریم در سال ۲۰۲۵ به اتمام می‌رسد و باید مجوز آب شیرین کن را از آنها گرفت.

وی با اشاره به پدیده ریزگردها در استان، اظهار کرد: استان شرایط خوبی ندارد و باید چاره‌ای در این خصوص اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر چه با بودجه‌هایی که برای استان در نظر گرفته شد وضعیت استان تغییر کرد اما همچنان نیازمند توجه اساسی است و باید درآمد استان افزایش پیدا کند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی وجود پروژه‌هایی چون پتروشیمی، نیروگاه، منطقه آزاد را فرصتی مناسب برای افزایش درآمدی استان دانست و گفت: این پروژه‌ها باید پشتیبانی شود چرا که با راه اندازی آنها اشتغال استان قطعاً رونق پیدا خواهد کرد.

وی افزود: پروژه‌هایی چون سد وشمگیر، سد میرداماد، تصفیه خانه فاضلاب مدل دوم گرگان و پرداخت مطالبات گندم از جمله مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

سنگدوینی با بیان اینکه ۳۶ روز امنیت غذایی کشور توسط استان گلستان تأمین می‌شود، اظهار کرد: امروز جای صنایع تبدیلی در استان گلستان بسیار خالی است.

وی در پایان از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خواست تا اضافه کاری و رفاهیات دستگاه و وزارت خانه‌ها در عین عدالت انجام شود./

۲۰ روستا در رودسر و املش باید با قیر رایگان آسفالت شوند
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi