شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس قزوین

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم اجرای مصوبات رئیس جمهور در خصوص نوسازی مدارس، استان قزوین، گفت: انتظار داشتیم اعتبارات سفر رئیس جمهور بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی بافت‌های مدارس فرسوده استان به صورت کامل تحقق پیدا کند تا در تابستان بسیاری از تعمیرات انجام شود اما این امر هنوز به شکل کامل محقق نشده و سرعت اجرا در این زمینه خیلی کند است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100415
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

کرونا :

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس قزوین

فاطمه محمدبیگی در گفت وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در مورد آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه، گفت: در هفته‌های اخیر با توجه به شروع سال تحصیلی جدید مباحث مربوط به حوزه آموزش و پرورش را پیگیری کردیم، متاسفانه تعدادی از مدارس استان قزوین به خصوص در مناطق محروم در بافت‌های فرسوده قرار دارند و نیازمند نگاهی جدی به نوسازی مدارس و سرعت عمل هستیم. حتی در آغاز سال تحصیلی والدین به دلیل فرسودگی مدارس از آمدن فرزندان خود به یک  مدرسه در یک روستا جلوگیری کردند.

نماینده مردم قزوین و آبیک و البرز در ادامه تاکید کرد: انتظار داشتیم اعتبارات سفر رئیس جمهور بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی بافت‌های مدارس فرسوده استان به صورت کامل تحقق پیدا کند تا در تابستان بسیاری از تعمیرات انجام شود اما این امر هنوز به شکل کامل محقق نشده و سرعت اجرا در این زمینه خیلی کند است.

رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده تصریح کرد: وسعت مناطق روستایی در استان قزوین زیاد است و این استان در حدود ۹۰۰ روستا دارد که نظر می‌رسد در حوزه مدارس روستایی بسیار ضعیف هستیم، همچنین مدارس ما در شهرستان‌های البرز و بخش مرکزی قزوین از جمله کوهین و طارم بسیار ضعیف هستند و تعداد دانش آموزان  در برخی کلاس‌ها تا ۵۰ نفر هم می رسد که این مشکل نیازمند اعتبارات جدید ملی برای جبران نقیصه کمبود کلاس است.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین افزود: موضوع کمبود معلم از مشکلات برخی مدارس ما در استان است، با وجود شروع سال تحصیلی هنوز تعدادی از کلاس ها در مناطق مختلف معلم ندارد که این معضل باید هر چه سریعتر با تدابیر لازم حل شود./

اختصاص۲.۳ میلیارد تومان جهت لایروبی ۲۰ رشته قنات توسط جهاد کشاورزی
دنبال کنید

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi