شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمین مورد نیاز متقاضیان مسکن در شهرستان زرین دشت تامین شده است/ ذخیره زمین برای متقاضیان واجد شرایط آینده

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس با اشاره به اجرای مناسب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان زرین دشت، گفت: برای حدود ۴ هزار و ۷۳۷ متقاضی مسکن دارای شرایط زمین تامین شده و حتی زمین‌های نیز شناسایی و برای متقاضیان آینده ذخیره شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100412
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

کرونا :

زمین مورد نیاز متقاضیان مسکن در شهرستان زرین دشت تامین شده است/ ذخیره زمین برای متقاضیان واجد شرایط آینده

محمدجواد عسکری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح آخرین وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن در شهرستان زرین دشت گفـت: با توجه به اهمیت موضوع مسکن در زندگی مردم با همکاری فرماندار این منطقه جلسات متعددی را در جهت پیگیری موضوع مسکن مردم در شهرستان زرین دشت و شهرهای حاجی آباد، دبیران و شهر پیر برگزار کردیم.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس اضافه کرد: حدود ۱۴ هزار متقاضی در شهرستان زرین دشت وجود داشت که از این تعداد حدود ۴ هزار و ۷۳۷ نفر دارای شرایط شناخته  شدند که برای آنها زمین در شهرستان تامین شده است.

وی با اشاره به اجرای مناسب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان زرین دشت، عنوان کرد: زیرساخت‌ها زمین های مورد نیاز ساخت مسکن تامین شده و مشکلی در این حوزه وجود ندارد، البته که اگر مسئله ایجاد شود، قابل حل است. از این رو پیش‌بینی می‌کنم تا پایان سال فضای مناسبی در حوزه مسکن ملی شهرستان زرین دشت ایجاد شود. از طرفی با توجه اینکه این شهرستان به لحاظ جمعیت نیز رشد مناسبی دارد، تلاش کردیم زمین‌هایی را شناسایی و ذخیره کنیم تا به محض مراجعه متقاضیان واجد شرایط بعدی، زمین ها را در اختیارشان قرار دهیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس عنوان کرد: تلاش های بسیار ارزشمندی در حوزه اجرای قانون جهش تولید مسکن و طرح نهضت ملی در شهرستان صورت گرفته است و با توجه به اهمیت ساخت مسکن به لحاظ اشتغالزایی، سرمایه گذاری و رفع دغدغه جوانان امیدواریم خروجی خوبی در این حوزه شاهد باشیم ./

استان یزد امید به نگاه کریمانه دولت دارند
دنبال کنید

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi