یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیروز قربانی و نفت گچساران مقابل ملاثانی همچنان در حسرت برد+تصاویر

به گزارش کرونا از گچساران آخرین دیدار روز نخست هفته هفتم لیگ در ورزشگاه غدیر اهواز بین استقلال آبی پوش ملاثانی و نفت و گاز گچساران انجام شد. میثم سلیمانی سرمربی استقلال ملاثانی با ترکیب زیر تیمش را به میدان فرستاده علی کردانی، امیرحسین نشاط‌جو، آرش داجلیری، علی حمودی، وحید نامداری، رضا آنتیک، ادریس رحمانی، محمود صالحی، میلاد پاک

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100307
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

کرونا :

پیروز قربانی و نفت گچساران مقابل ملاثانی همچنان در حسرت برد+تصاویر

به گزارش کرونا از گچساران آخرین دیدار روز نخست هفته هفتم لیگ در ورزشگاه غدیر اهواز بین استقلال آبی پوش ملاثانی و نفت و گاز گچساران انجام شد.

میثم سلیمانی سرمربی استقلال ملاثانی با ترکیب زیر تیمش را به میدان فرستاده علی کردانی، امیرحسین نشاط‌جو، آرش داجلیری، علی حمودی، وحید نامداری، رضا آنتیک، ادریس رحمانی، محمود صالحی، میلاد پاک پرور، امید صیدالی و ابوالفضل عکاشه.

در سوی مقابل وحید اصغرزاده، علی نبی‌زاده، محسن آقایی، علی قربان‌خانی، جلیل پناهی، علی حدادی‌فر، ساسان جعفری‌کیا، میثم مرادی، رضا خانی، محمدمهدی عسکری و رضا سلطانی، یازده بازیکن منتخب پیروز قربانی بودند.

پیروز قربانی و نفت گچساران مقابل ملاثانی همچنان در حسرت برد+تصاویر 5

بازی در نیمه اول با فشار و حملات ملاثانی استارت خورد، در این بازی عکاشه در پست مهاجم نوک بازی  می‌کرد  در چندین صحنه پاس های پشت مدافع را دریافت می‌کرد و ۲ موقعیت نصف و نیمه را از دست داد.

در ادامه موقعیت نفت وگاز توسط رضا خانی را علی کردانی به زیبایی مهار کرد و در ادامه بازی در میانه زمین دنبال می‌شد که ادریس رحمانی هافبک ابی ها توانست نبض بازی را در دست بگیرد و باعث برنده شدن جنگ های میانه زمین شود اما نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.

پیروز قربانی و نفت گچساران مقابل ملاثانی همچنان در حسرت برد+تصاویر 6

در نیمه دوم بازی باز هم با حملات میزبان شروع شد و در دقیقه ۵۰ شوت زوزه کشان عکاشه با فاصله نزدیک از کنار دروازه حریف به اوت رفت. در چندین صحنه گچساران توپ های در عمق انداختند که با بی دقتی مهاجمان و هوشیاری مدافع استقلال به سرانجام نرسید تا در پایان دو تیم با تساوی بدون گل کار را به پایان ببرند.

مانور قطع برق در چناران
دنبال کنید

پیروز قربانی و نفت گچساران مقابل ملاثانی همچنان در حسرت برد+تصاویر 7

 

با این تساوی نفت و گاز گچساران امتیازاتش را به عدد ۹ رساند و به رتبه هفتم رسید و استقلال ملاثانی ( با احتساب سه امتیاز منفی) امتیازاتش به عدد ۴ رسید و در جدول سیزدهم شد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi