جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دشمنان نظام و انقلاب اعتقادات و باورهای دینی ملت ایران را نشانه گرفته اند

حجت الاسلام و المسلمین علی مظاهری روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت پنجمین سالگرد حماسه ۹ دی در گچساران افزود: ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی ۹ دی ۸۸ یکبار دیگر حمایت همه جانبه خود از آرمان های ناب نظام و انقلاب را اعلام کردند. وی بیان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10029
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

کرونا :

دشمنان نظام و انقلاب اعتقادات و باورهای دینی ملت ایران را نشانه گرفته اند

حجت الاسلام و المسلمین علی مظاهری روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت پنجمین سالگرد حماسه ۹ دی در گچساران افزود: ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی ۹ دی ۸۸ یکبار دیگر حمایت همه جانبه خود از آرمان های ناب نظام و انقلاب را اعلام کردند.

وی بیان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون فتنه های متعددی از جمله فتنه ۸۸ با طراحی دشمنان در ایران رخ داده که همگی آنها با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و حضور بموقع مردم حنثی شده است.

مظاهری اظهار کرد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب وقتی دیدند نمی توانند کاری کنند تهاجم فرهنگی را علیه کشور و ملت ایران در پیش گرفتند.

وی عنوان کرد: دولتمردان و سناتورهای مطرح آمریکا قصد گرفتن حق مسلم دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای را از کشور و ملت ایران دارند.

مظاهری ابراز داشت: چهار سال پیش از فتنه ۸۸ سناتورهای آمریکا به دنبال راه اندازی انقلاب مخملی در ایران بودند که شکست خورده و به نتیجه نرسیدند.

وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب اعتقادات و باورهای دینی ملت ایران را نشانه گرفته اند و این موضوع در فتنه ۸۸ به اوج خود رسید.

مظاهری گفت: از اوایل پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان تمام توان خود را برای براندازی نظام و انقلاب به کار گرفته اند.

وی بیان کرد: تمام توطئه های شوم دشمنان تاکنون با حمایت مردم و هدایت های راهگشای رهبر معظم انقلاب خنثی شده و ملت ایران به ویژه جوانان نیز باید در برابر این دسیسه ها و ترفندها هوشیارتر باشند.

مظاهری اظهار کرد: ایران پس از پیروزی انقلاب در تمام عرصه ها به موفقیت ها و پیشرفت های چشمگیری دست یافت و دشمنان نیز به خوبی می دانند که ملت ایران بهترین پشتوانه نظام هستند و با قاطعیت از انقلاب و رهبر خود حمایت می کنند.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه نایب امام زمان (عج) بوده و ولایت فقیه نیز از تمام امور مهمتر است و ملت ایران همواره پشتیبان رهبر خود هستند.

مظاهری ابراز داشت: یکی از مولفه های مهم فتنه ۸۸ همسویی منحرفان داخلی با محافل بیگانه و حمایت علنی و رسمی نظام سلطه از این عناصر بود.

وی افزود: در فتنه ۸۸ عده ای که به خیابان ها آمدند نمی دانستند ماجرا چیست ولی برخی آشوبگران نیز به جمع اینها پیوستند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi