یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

خدمات بیمه دولتی به ١٢ هزار و ٨٠٠ نفر از روستائیان و عشایر قم ارائه می‌شود

به گزارش کرونا از قم، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تبریک فرارسیدن روز ملی روستا و عشایر به این قشر زحمتکش جامعه اظهار کرد: روستائیان در تولید و تأمین مواد غذایی جامعه نقش برجسته‌ای دارند و دولت برای ماندگاری جوانان در روستاها و مهاجرت معکوس از شهر به روستا تسهیلات خوبی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100277
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۳۱

کرونا :

خدمات بیمه دولتی به ١٢ هزار و ٨٠٠ نفر از روستائیان و عشایر قم ارائه می‌شود

به گزارش کرونا از قم، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تبریک فرارسیدن روز ملی روستا و عشایر به این قشر زحمتکش جامعه اظهار کرد: روستائیان در تولید و تأمین مواد غذایی جامعه نقش برجسته‌ای دارند و دولت برای ماندگاری جوانان در روستاها و مهاجرت معکوس از شهر به روستا تسهیلات خوبی پیش‌بینی کرده که یکی از آن‌ها خدمات بیمه دولتی است.

وی گفت: دولت ٧٠ درصد هزینه بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر را پرداخت می‌کند که این اقدام کمک خوبی به این قشر زحمتکش است. 

وی افزود: جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی شامل ساکنان شهرهای زیر ٢٠ هزار نفر و روستاهای استان قم، رانندگان جاده‌ای، قالیبافان و فعالان صنایع دستی در مجموع ٢٨ هزار و ۶٠٠ نفر است که از این تعداد ١٢ هزار و ٨٠٠ نفر عضو صندوق این بیمه دولتی هستند.

اهرمی با بیان اینکه خدمات بیمه اجتماعی به سنین ١٨ تا ۵٠ سال ارائه می‌شود، گفت: روستائیان، کشاورزان و عشایر استان با پرداخت سالانه ٧۵٠ تا ٣ میلیون تومان می‌توانند از خدمات خوب بیمه اجتماعی بهره‌مند شوند.

وی در بیان مزایای بیمه اجتماعی اظهار کرد: استفاده از خدمات درمانی، برقراری مستمری بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت و نقل و انتقال سابقه به سایر بیمه‌ها از جمله مزایای عضویت در این صندوق است.

به گفته وی، ١٢ کارگزاری برای انجام امور بیمه اجتماعی صندوق روستائیان، کشاورزان و عشایر در سطح استان مستقر هستند.

اهرمی گسترش چتر بیمه دولتی را یکی از راهکارهای تحقق عدالت اجتماعی دانست و از روستائیان، کشاورزان و عشایر استان قم که شرایط عضویت در صندوق بیمه اجتماعی را دارند دعوت کرد تا برای پیوستن به این صندوق و استفاده از مزایای آن اقدام کنند.

روایتی از دسته گل دولت تدبیر در کهگیلویه و بویراحمد!/وقتی مراکز آموزش جوانان تعطیل می‌شد!؟
دنبال کنید

پایان پیام/۷۸۰۲۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi