چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

زلزله تنها باعث ترک‌خوردگی در تعدادی از ساختمان‌های حوزه انتخابیه شده است/نیروهای امدادی در حالت آماده‌باش هستند

نماینده مردم تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس، بابیان‌اینکه با پیگیری‌هایی که از ستاد مدیریت بحران منطقه انجام دادیم تاکنون هیچ تلفات جانی یا خسارات مالی عمده‌ای در منطقه نداشته‌ایم و فقط در برخی ساختمان‌ها ترک‌خوردگی ایجاد شده است از حالت آماده‌باش نیروهای امدادی در این منطقه خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100246
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

زلزله تنها باعث ترک‌خوردگی در تعدادی از ساختمان‌های حوزه انتخابیه شده است/نیروهای امدادی در حالت آماده‌باش هستند

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در بیان میزان خسارات ناشی از وقوع زلزله در غرب افغانستان که در حوزه انتخابیه‌اش نیز احساس شده است، گفت: کانون زلزله در شمال هرات بوده است که نزدیک مرز ایران و افغانستان قرار دارد و شهر تایباد در فاصله تقریبا ۱۰۰ کیلومتری با آن واقع شده است.  

نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد بر اساس آخرین اخباری که کسب کردم از صبح تاکنون ۱۰ بار لرزش در این منطقه ایجاد شده است و قدرت زلزله اصلی نیز ۶.۵ ریشتر بوده است.

وی  تصریح کرد بر اساس پیگیری‌هایی که از طریق ستاد مدیریت بحران منطقه انجام دادیم تاکنون هیچ تلفات جانی یا خسارات مالی عمده‌ای در منطقه نداشته‌ایم و فقط در برخی ساختمان‌ها ترک‌خوردگی ایجاد شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد هم‌اکنون هم ستاد مدیریت بحران منطقه و هم نیروهای امدادی هلال احمر به طور کامل در تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در حالت آماده باش و ارزیابی بخش‌های مختلف این منطقه هستند و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi