جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت استقرار ادارات در شهرستان جدید التاسیس مانه

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی گفت: استقرار ادارات شهرستان تازه تاسیس مانه باید شتاب گیرد و اعتبارات آن مشخص شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100237
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

کرونا :

ضرورت استقرار ادارات در شهرستان جدید التاسیس مانه

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به  برگزاری اولین جلسه شورای اداری مانه با محوریت معارفه نخستین فرماندار شهرستان مانه در خراسان‌شمالی، اظهار کرد: تقسیمات کشوری آغاز راه است و بین توسعه و تقسیمات کشوری رابطه معناداری وجود دارد و این اتفاق مهم در خراسان شمالی افتاد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: زمانی که خراسان شمالی از خراسان بزرگ جدا شد، ضعف‌های این خطه به خوبی مشخص شد و تلاش برای توسعه آن شدت گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این خطه ظرفیت ارتقا در حوزه کشاورزی را دارد که باید بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

 وحیدی با بیان اینکه کریدور شمال به جنوب از شهرستان مانه عبور می‌کند، گفت: این شهرستان گنجینه معرفت ها و اقوام است و باید محرومیت‌های این شهرستان به خوبی شناسایی و برطرف شود و به خوبی از این ظرفیت عظیم استفاده شود که امیدواریم با تصمیمات جدید به سمت این مهم حرکت کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi