دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهمئی امن‌ترین نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از بهمئی؛ نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت هفته فراجا برگزار شد. فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی ضمن تبریک هفته فراجا و گرامیداشت یاد شهدای امنیت که برای دفاع از زندگی و امنیت مردم جان خود را فدا کردند، اظهار داشت: هرچه امروز داریم به برکت خون شهداست. سرهنگ فرزین جمشیدی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100159
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷

کرونا :

بهمئی امن‌ترین نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از بهمئی؛ نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت هفته فراجا برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی ضمن تبریک هفته فراجا و گرامیداشت یاد شهدای امنیت که برای دفاع از زندگی و امنیت مردم جان خود را فدا کردند، اظهار داشت: هرچه امروز داریم به برکت خون شهداست.

سرهنگ فرزین جمشیدی با بیان اینکه همزمان با هفته نیروی انتظامی که از سیزدهم لغایت نوزدهم مهرماه برگزار می‌شود، برنامه های زیادی تدارک دیده شده است، بیان کرد: شهروند قانون مدار و پلیس خدمتگذار شعار این برنامه‌ها است.

بهمئی امن‌ترین نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد 3

وی از تشکیل صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی همزمان با آغاز هفته فراجا در بهمئی خبر داد و افزود: حضور در نماز جمعه و گزارش کار به مردم و دیدار مردمی و غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا از مهمترین این برنامه‌ها است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی همچنین از اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در شهرستان خبر داد و بیان کرد: دیدار با خانواده معزز شهدا، جانبازان، دیدار با همکاران بازنشسته فراجا، دیدار با امام جمعه، راهپیمایی و کوه‌پیمایی جمعی، برگزاری اردوهای خانوادگی نیرویهای انتظامی در شهرستان بهمئی از جمله دیگر برنامه‌ های هفته فراجا است.

وی با تشریح وضعیت امنیت شهرستان بهمئی گفت: شهرستان بهمئی در سراسر استان به لحاظ امنیتی شهرستان اول است و وضعیت خیلی خوبی دارد که شهروندان هم از آن رضایت مند هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی ادامه داد:  اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با ارزل اوباش و معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر در دست اجراست و از مهم ترین اقدامات پلیس در این شهرستان بود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد طی پیامی درگذشت مادر شهیدان حسین رزمنده و حشمت ا... بیرونگ را تسلیت گفت
دنبال کنید

سرهنگ جمشیدی با اشاره به نقش پلیس در جامعه گفت: در صورت نهادینه شدن قانون‌مداری و قانون گرایی در یک جامعه،‌ می‌توان رشد و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشت بنابراین داشتن شهروندانی قانون‌مدار در جامعه، یکی از ضرورت‌ها و خواسته‌هایی است که برای تحقق آن تلاش کرد.

وی با بیان اینکه پلیس دارای جایگاه مهم مجری قانون و ناظم انضباط است، گفت: پلیس نقش اجتماعی مشخص و مأموریت‌های متنوع و متعددی بر دوش می‌کشد. همچنین پلیس خدمتگزار و قانون‌مدار به پشتوانه مشارکت شهروندان قانون مدار و با رویکردها و راهبردهای علمی، دانشی و پژوهشی می تواند امنیت برای جامعه به ارمغان بیاورد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی تصریح کرد: دشمن با تمام توان خود پای کار است تا سرمایه اجتماعی را از فراجا بگیرد چراکه آسایش و آرامش مردم توسط پلیس تامین می شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه افتخار پلیس، خدمت بی منت به مردم بدون هیچ دیدگاه طبقاتی است،‌گفت: همه مردم باید از نعمت امنیت برخوردار شوند از این‌رو اگر کسی بخواهد آسایش و آرامش را از مردم سلب کند،‌ با برخورد قاطع و مطابق قانون پلیس مواجه خواهد شد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi