شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیین واگذاری زمین به ۵۴۰ خانوار در طرح جوانی جمعیت

به گزارش کرونا از یاسوج مراد علی پیوند امروز یکشنبه در آیین واگذاری زمین به ۵۴۰ خانوار ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند تنها موضوعی که شب‌ها باعث می‌شود خواب به چشمان ما نیاید موضوع جمعیت است. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100033
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

کرونا :

آیین واگذاری زمین به ۵۴۰ خانوار در طرح جوانی جمعیت

به گزارش کرونا از یاسوج مراد علی پیوند امروز یکشنبه در آیین واگذاری زمین به ۵۴۰ خانوار ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند تنها موضوعی که شب‌ها باعث می‌شود خواب به چشمان ما نیاید موضوع جمعیت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در طی چند دهه عمر انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی داشتیم، تحریم شدیم، توطئه‌ها و فتنه‌ها علیه ما تدارک دیده شد اما هیچگاه رهبری چنین صحبتی نداشتند که در موضوع جمعیت فرمودند وقتی به موضوع جمعیت فکر می‌کنم خوابم نمی‌برد که این گفته ایشان بیانگر موضوع مهم و حساس جمعیت است‌.

وی بیان کرد:سیاست غلط فرزند کمتر زندگی بهتر دهه ۶۰ و ۷۰ اعمال و ادامه داشت و موجب کاهش  جمعیت کشور شد اما مقام معظم رهبری که کشتی‌بان انقلاب هستند یک دهه ای است که در موضوع جمعیت هشدار می‌دهند.

پیوند با بیان اینکه طی یکی دو سال اخیر به موضوع جمعیت و جوانی جمعیت پرداخته شد و تسهیلات خوبی نیز از سوی دولت در نظر گرفته شد، گفت: روز گذشته وزیر بهداشت اعلام کرد که نرخ کاهش ناباروری در کشور تقریبا متوقف شده که خبر بسیار خوبی است.

وی خطاب به خانواده‌هایی که در این آئین حضور داشتند، گفت: شمایی که اینجا هستید بیشترین حق را برای امنیت ملی کشور دارید و امنیت ملی مدیون و مرهون زمان شناسی شما در موضوع مهم و حیاتی جمعیت است.

پیوند با اشاره به اینکه دولت سیزدهم وارث بسیاری از کمبودها و مشکلا است، گفت: دولت آیت‌الله رئیسی زمانی که کشور را تحویل گرفت کمبودها و کسری بودجه‌های شدیدی بر کشور حاکم بود، فروش نفت در شرایط مناسبی نبود اما با تلاش‌های صورت گرفته وضعیت بهتر شد در حوزه امنیتی و روابط بین‌المللی توفیقات خوبی حاصل شده است.

مراسم نماز عید فطر در استان با شکوه هر چه تمامتر برگزار شود
دنبال کنید

وی بیان کرد: دولت قبل در زمینه مسکن اقدام خاصی نداشت و با کمال تاسف وزیر همین دولت می‌گفت افتخار ما این است که در این دولت آجر روی آجر نگذاشتیم اما دولت سیزدهم در دو ساله عمر خود کاری کرده کارستان.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ساخت ۱۳ هزار واحد در بخش‌های خود مالکی، بافت فرسوده و سایر موارد گفت: ۷ هزار واحد هم در مناطق روستایی در حال احداث است که تعهد دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر ساخت ۲۰ هزار واحد طی دو سال در حال انجام است که با تدابیر اتخاذ شده روند ساخت این پروژه‌ها تسریع داده می‌شود.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi