سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

تامین اجتماعی نفس مسکن ملی گچساران را گرفت+فیلم

محمدرضا عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در این شهرستان طرح نهضت ملی در قالب ۵ سایت آغاز شده است. وی بیان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن گچساران ۲ هزار و ۵۰۶ واحد در چند نفطه احداث می‌شود.  رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران تصریح کرد: این سایت ها شامل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100015
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۳۱

کرونا :

تامین اجتماعی نفس مسکن ملی گچساران را گرفت+فیلم

محمدرضا عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در این شهرستان طرح نهضت ملی در قالب ۵ سایت آغاز شده است.

وی بیان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن گچساران ۲ هزار و ۵۰۶ واحد در چند نفطه احداث می‌شود.

 رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران تصریح کرد: این سایت ها شامل ۲۴۰ واحدی خامی، سایت ۲۵۰ واحدی خنگ بنار، ۴۱۲ واحدی جاده اسلام آباد،  ۷۰۴ واحدی جاده پازنان و ۹۰۰ واحدی سردار سلیمانی در کارکنان دولت ۲ شمالی در قالب نهضت ملی است.

عابدی عنوان کرد: در حال حاضر سایت ۲۸۸ واحدی جاده سلامت بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی مابقی سایت‌های نهضت ملی ۱۵ درصد است گفت: سایت ۹۰۰ واحدی سردار سلیمانی در ۱۰ هکتار خاکبرداری آن به اتمام رسیده و پیمانکار در حال تجهیز کارگاه بوده و به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران با اشاره به تعطیلی کار دو پیمانکاردر طرح نهضت ملی این شهرستان خاطرنشان کرد: مشکل اساسی در طرح نهضت ملی این شهرستان پرداخت بیمه به تامین اجتماعی است که این معضل منجر به تعطیل شدن کار دو پیمانکار در نهضت ملی شده است.

عابدی بیان کرد: نرخ واریزی بیمه به تامین اجتماعی برای پیمانکاران سال جاری افزایش پیدا کرد و پیمانکاران نمی‌توانند آن را پرداخت کنند و متاسفانه تامین اجتماعی نیز همکاری لازم را انجام نداده است.

 وی افزود: اگر تامین اجتماعی همکاری لازم را با پیمانکار انجام دهد آنها می‌توانند به صورت مستقیم و اقساطی حق بیمه را به تامین اجتماعی پرداخت کنند.

ابطال مجوز ۵ درصد نانوایی های استان قزوین به دلیل تخلفات مکرر
دنبال کنید

 رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران ادامه داد: در صورت برطرف شدن این مشکل با تامین اجتماعی سرعت نهضت ملی در گچساران بسیار خوب است.

عابدی اضافه کرد: تمام سایت‌هایی که در سال جاری آغاز شدند تا سقف اول رفته‌اند و تمام آنها فوندانسیون‌ها و ستون‌ها را تکمیل کرده و برخی از پیمانکاران نیز در حال بتن‌ریزی می‌باشند.

وی گفت: در طرح نهضت ملی مسکن ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلاتی به متقاضیان داده می‌شود،آورده هر شخص در هر قسط ۴۰ میلیون تومان است و تاکنون مشخص نیست این آورده تا چه میزان خواهد بود.

توضیحات عابدی در خصوص مسکن ملی گچساران را اینجا ببینید

 

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi